A nap képe: A BMW M8 előtti közvetlen lépcsőfok
A Manhart számára nem volt elég szép és erős a BMW M850i modellje, így átdolgozta egy kissé a meseszép bajor kupét. Az eredmény 100 lóerővel és 120 Nm-rel nagyobb teljesítmény és egy még kívánatosabb külső lett.
Amíg mindenki a BMW M8 érkezésére vár, a Manhart megalkotta a saját elképzelését egy M850i modellből.
Mint az már ismert, az itthon 41 milliós alapárral elérhető M850i Coupéban egy 4.4 literes V8-as biturbó motor teljesít szolgálatot 530 lóerő (390 kW) mellett 750 Nm-es csúcsnyomatékkal, amely lévén 3,7 másodperc alatt katapultál százra a kéttonnás sportkocsi, végsebességét pedig az elektronika korlátozza 250 km/órában.
A Manhart azonban frissítette a motorvezérlő elektronikát a saját megoldásával, így az 630 lóerőre és 870 Nm-re emelte a teljesítményt. Bár nem tudni, hogy ez mennyit javított a gyorsuláson, így már akár egy M8-asnak is beillő adatokkal rendelkezik a kupé.
Ezt tökéletesen egészíti ki a H&R ültetőrugó szett, a 21 collos sajátmárkás alufelnik, a szénszálas hátsó szárny, az első toldat és a nagyobb kipufogóvégek. A könnyebb megkülönböztethetőség jegyében aranyszínű versenycsíkok és vonalak is kerültek a karosszériára, ezek azonban opcionális extrák, így mindenki igényének megfelelően válogathat köztük.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)
Gyönyöyörü lettt az Bmw M8 ☺☺✌????gratulálok a Manhartnak☺☺