A nap képe: 232 lóerős Tata Nano
A JA Motorsport megpiszkálta a világ egyik legolcsóbb autóját. A csöppség 38 lóerős kéthengeresét lecserélték egy felhúzott 1.3 literes turbós egységre, így már 190 km/óra a minimobil végsebessége.
A JA Motorsport kikezdett a világ legolcsóbb autójával. A Tata Nano eredetileg a fejlődő országok számára készült, hogy olcsó alternatívát kínáljon a kényelmes és gyors közlekedésre, ám a tuner Super Nanója egész más koncepció szerint készült.
Először is az apró négykerekű eredeti 38 lóerős kéthengeres benzinmotorját kiszerelték belőle, hogy egy 1.3 literes négyhengeres aggregát vegye át a meghajtást. Ezt egészen 232 lóerőig (171 kW) tornázták fel, amitől a 600 kilogrammos modell minden lóerejének mindössze 2,6 kilogrammot kell megmozgatnia – ráadásul a hátsókerék-hajtás megtartásával könnyen táncba is vihető a szerkezet.
Így aztán nem csoda, hogy a feltűnően kicsi kerekek ellenére is 190 km/órával képes hasítani a felturbózott Nano az eredeti 105 km/óra helyett. Persze ez még nem minden, ugyanis már messziről könnyen megkülönböztethetővé tették a JA Motorsport emberei az indiai autót.
Egy széles és mélyre húzott optikai csomag vette át a gyári megoldás helyét, amit tökéletesen kiegészítenek a pöttöm alufelnik és a sima felületű versenyabroncsok. Az AP Racingtől érkező fékek és a sötétített első és hátsó lámpák már csak hab a tortán.
A belső térből hiányzik a hátsó üléssor, ellenben került egy teljes bukócsövezés, Recaro sportülések, verseny kormány és néhány szénszálas kiegészítő a biztonságosabb száguldozás érdekében.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)