/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: a cégalapító előtt tisztelgő Bentley

2018. július 16. 17:05   |   Autoblog
címkék:  

A Bentley egy igazán különleges Mulsanne limuzint dob piacra, amely a cégalapító Walter Owen Bentley-nek állít emléket. A Mulsanne W.O. Editionből összesen 100 darabot készítenek és mindegyik autóban elrejtenek egy darabot az alapító személyes használatú 8 literes autójának főtengelyéből. A gyűjtőknek szánt Mulsanne W.O. Edition augusztusban a Monterey Autós Héten debütál, az értékesítése pedig 2019-ben, a márka centenáriumi évében indul.

A Bentley Mulsanne W.O. Edition by Mullinert a cégalapító által tervezett utolsó modell, a 8 Litre ihlette, amely még a brit automobilizmus aranykorában született. A modell jellegzetessége az Onyx fekete külső fényezés, a motorháztetőn végighúzódó krómcsík, valamint a króm Flying B alak az ugyancsak teljes mértékben krómozott hűtőmaszkon. Az alsó lökhárítón diszkrét W.O. Bentley szignót helyeztek el, a mindig vízszintesen álló felniközepeket és a küszöbléceket pedig speciális centenáriumi emblémák díszítik.

Az utastér a 30-as évek luxus életmódját tükrözi, pazar vörös bőrkárpitozással és kristálypoharakkal teli italos szekrénnyel. A lenyitható könyöktámaszban kézzel készült intarzia látható, amely a 8 Litre modell hűtőmaszkját és fényszóróit ábrázolja. Feljebb, egy kis ablakon át pedig megtekinthető a W.O. Bentley saját autójából kimentett főtengely egy szelete. Körös-körül sötét diófa betétek és gyapjú szőnyegek egészítik ki a gazdag kárpitozást, s alapfelszerelés a hátsó szórakoztató rendszer.

 A Bentley 8 Litre

A 8 Litre W.O. Bentley legpompásabb grand tourere volt, egyben a legutolsó modell, amelyet maga tervezett a Bentley számára. Korának legnagyobb és legfényűzőbb Bentley-je volt, Nagy-Britannia legpotensebb erőforrásával, egy 8 literes soros hathengeres aggregáttal hajtva. A szerelőszalagról legördült második autó, a GK 706 sorozatszámú jármű W.O. Bentley saját használatú autója lett. Limuzin felépítményt is terveztetett hozzá a HJ Mullinerrel.

Bentley 1931-ben kénytelen volt eladni a kocsit, és egészen 2006-ig nem került vissza a márkához. A Bentley Motors, miután megvásárolta, restaurálta azt – így került ki a motorból az eredeti főtengely is, amelynek egyes darabjait az új, limitált példányszámú Mulsanne-okba építik be.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/