A nap képe: A hatajtós Mini
A márka eddigi legnagyobb autóját készül bemutatni hamarosan, melynek apropóján a sok álcázással teli kémfotót követően valaki virtuális papírra vetette, hogyan is fog kinézni a 4+2 ajtós Clubman.
Szinte a küszöbön áll az újkori Mini Clubman második generációja, amely végre rendes hátsó ajtókat, ezzel együtt tágasabb utasteret, valamint a már megszokott két részre nyíló csomagtérajtókat egyaránt megkapja.
A valójában nevével épp ellentétes méretű négykerekű a tavalyi Genfi Autószalonon bemutatott vad koncepcióhoz képest egy konzervatívabb külsővel áll elő, megtartva a Minire jellemző jegyeket – mint a hűtőrács és az első fényszórók formája, a gömbölyű tükrök és a jellegzetes ablakok.
Az új modell is a BMW UKL1-es platformcsaládjára épül, így már átlépi a 4,2 méteres hosszúságot is, miközben szélessége 1844 mm-re rúg, amely értékekkel az eddigi legnagyobbá válik a gyártó történetében. Ez persze jót tesz a bent helyet foglalóknak majd, hisz a lábtér mellett a válltér és a fejtér egyaránt nőhetett.
A motorkínálat valószínűleg teljes mértékben egyezni fog a három és ötajtós Minikével, azaz 1.5 literes háromhengeres turbós benzinestől a 2.0 literes benzines és dízel változatokig minden elérhető lesz – köztük a legerősebb John Cooper Works 230 lóerővel.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)