A nap képe: a teljesen szénszálas Porsche 911-es
A RUF két évvel ezelőtt, a Genfi Autószalonon nyűgözte le a világot SCR tanulmányautójával, amely mostanra sorozatgyártásra érett. Az SCR különlegessége, hogy nem gyári Porsche alapokon nyugszik, hanem az autóépítő saját fejlesztésű karbon önhordó vázát kapta. A tömege mindössze 1250 kilogramm, amihez 510 lóerő társul.
A RUF bemutatta az SCR első sorozatgyártású példányát, amely külsőre pontosan olyan, mint a két évvel ezelőtt leleplezett tanulmány. Sötétzöld színű és öt duplaküllős kerekeket kapott, amelyek mögött sárgára festett féknyergeket látunk. Hátul kacsafarok légterelő gondoskodik a megfelelő mennyiségű leszorítóerőről. A kabin azonban más, kézműves minőségű, pazar barna bőrkárpitozással, fekete bőr volánnal, retró szövetpárnás kagylóülésekkel és fekete számlapos műszerekkel.
Az SCR hajtásáról egy szívóüzemű, 4 literes hathengeres boxermotor gondoskodik, 510 lóerős teljesítménnyel és 470 Nm-es nyomatékkal. Az előbbit a pörgős kedvű erőforrás 8270-es, míg az utóbbit 5760-as fordulatszámon szolgáltatja. Az erő egy hatfokozatú manuális váltón keresztül zúdul a hátsó kerekekre. Mivel a RUF SCR csupán 1250 kilogramm tömegű, elképesztően gyors autó; a hasonló teljesítményű gyári GT3 RS-nél is fürgébb. A gyorsulási adatát sajnos nem, csak a végsebességét ismerjük, az 320 km/óra.
A RUF 15 darabot szándékozik építeni az exkluzív SCR-ből, igen borsos, 650 ezer eurós indulóárral.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)