/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: a Volkswagen art car

2018. október 11. 13:30   |   Autoblog
címkék:  

A Volkswagen vonzó ötajtós kupéja kizárólag négyhengeres motorokkal kapható. A csúcsmodell 280 lóerőt vonultat fel, ami 5,6 másodperces gyorsulásra elegendő. Nem rossz, de az autógyártó ausztrál kirendeltségénél úgy gondolták, ez még fokozható. Megalkották az egyedi kinézetű, 483 lóerős ART3ont, amellyel akár egy time attack futamon is el lehet indulni.

Az Arteonnal a cél 4 másodperc alatt százas sprint volt, amit a 2 literes turbómotor jelentős megizmosításával sikerült is elérni. Az átalakítást végző ipari tanulók egyedi szívótraktust és airboxot építettek be, a turbófeltöltőt nagyobbra cserélték, kicserélték a köztes hűtőt, emellett módosították az üzemanyagellátó rendszert és a kipufogórendszert.

Ezek után egy komoly Bilstein Clubsport futómű került az Arteon alá, APR fékrendszerrel kísérve. A versenypályás használat miatt a gyárinál könnyebb felnikre Pirelli P-Zero Trofeo fél-slick gumikat feszítettek. Végül az utasteret kirámolták és bukóketrecet, illetve versenyüléseket szereltek be. A pontot az i-re az egyedi matricázás tette fel, melynek dizájnját Simon Murray utcai művész álmodta meg.

Az ART3on 2 literes TSI motorja a gyári 280 helyett most 483 lóerőt teljesít, a nyomatéka pedig 350-ről 600-ra gyarapodott. Az erő a gyári DSG-váltón keresztül jut a négy kerékre. A Sydney-i Luddenham versenypályán az ART3on 3,9 másodperces százas sprintet produkált, tehát a készítők elérték a céljukat.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/