A nap képe: az új Ferrari versenyautó
A Ferrari bemutatta a 488 GT3 legfrissebb verzióját, amely a 2020-as szezon GT bajnokságaiban fog indulni. A 488 GT3 Evo aerodinamika, menetdinamika, ergonómia, biztonság és megbízhatóság szempontjából egyaránt fejlettebb az elődmodellnél. Az autó a hosszútávú versenyzéshez megfelelő csomaggal is kapható lesz.
A 488 GT3 Evo elődjénél stabilabban fut majd az úton, ami nagy mértékben az új frontrésznek köszönhető. Az új első lökhárító több mint 18 ezer (!) órányi számítás és számítógépes szimuláció, majd szélcsatornás tesztelés után nyerte el a végleges formáját. Az állítható splitterrel ellátott elemre oldalsó terelőlapokat is szereltek, ami anélkül fokozza a leszorítóerőt, hogy megváltoztatná az aerodinamikai egyensúlyt. Ezenkívül a sárvédők szellőzői nagyobbak lettek, teljesen átformálták a hátsó légbeömlőket és változott az ajtók formája is.
Az új 488 GT3 Evo másik újdonsága, hogy hosszabb a tengelytávja, akárcsak a GTE verzióé. A 3,9 literes ikerturbós V8-as motort nem bolygatták, viszont a motorvezérlést kicserélték. Az új szoftver fokozza a megbízhatóságot és finomabb, precízebb nyomatékleadást garantál.
A 488 GT3 Evo belső terében az új kagylóülés jelenti az újdonságot, amely megfelel az FIA legfrissebb biztonsági előírásainak. A Sabelttel közösen kifejlesztett szék nemcsak merevebb és robusztusabb, mint korábban, hanem 2,4 kilogrammal könnyebb is.
A 488 GT3 Evo megrendelhető hosszútávú versenyzés csomaggal is, amely plusz fényszórókkal kiegészített első lökhárítót, gyors motorolaj és hűtőfolyadék töltőnyílásokat, karbon kuplungot, a GTE kivitelből származó féknyergeket és acél kerékcsavarokat foglal magában. Le Mans-típusú, 4500 lumenes LED főfényszórók is rendelhetők az autóhoz.
A 2020-as autón bemutatott új alkatrészek és fejlesztések a jelenlegi autókhoz is elérhetők.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)