/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: az új Renault Clio belseje

2019. január 29. 10:30   |   Autoblog
címkék:  

A Renault hamarosan leleplezi a száz százalékban új alkatrészekből álló, ötödik generációs Cliót, amely érettebb dizájnt és teljesen átformált utasteret vonultat fel. Most az utóbbit vehetjük szemügyre az első gyári fotókon.

A Clio a Renault történetének legsikeresebb modellje, 1990-es bemutatkozása óta több mint 15 millió darabot adtak el belőle. A Clio emellett az európai B-szegmens legkedveltebb modellje is 2013 óta, és 2012-2018 között minden évben növelni tudta az eladásait. Hamarosan debütál az ötödik generáció, amely modernebb, atletikusabb és okosabb lesz. Először a kisautó kompletten áttervezett belső terét láthatjuk, amely az érzékelhető minőség és a technikai színvonal tekintetében a felsőbb járműszegmenseket idézi.

A vadonatúj Clio az első autó, amely az új, a legmodernebb technológiákat fogadni képes CMF-B platformra épül. A kisautóból többek között hibrid kivitelt is készítenek majd. A Clióba új fejlesztésű multimédiás rendszert szerelnek és a korszerű vezetői asszisztens rendszerek révén a kocsi kettes szintű autonóm vezetésre is képes lesz.

Az új Clio belső tere minőség tekintetében nagyot lépett előre; jóval több a puha felület, a műszerfal, az ajtópanelek és a középkonzol kerete is puha anyaggal borított. A műszerfal kompletten új tervezésű és most első ízben digitális fő műszeregységet, illetve álló formátumú központi érintőképernyőt vonultat fel. A kéziféket elektromosra cserélték, amivel helyet spóroltak.

A középső, enyhén hajlított és álló formátumú érintőképernyő a legnagyobb, amit valaha Renaultba és kisautóba szereltek, az átmérője 23,6 centiméter. A sofőr előtti TFT cockpit átlója pedig 25 centiméter, ami szintén rekord nagyságú. Az összkép gusztusos és stílusos, amiben szerepet játszik az ergonomikus, letisztult megjelenés és a „zongora” stílusú kezelőgombok is.

A kormánykerék is új, kompaktabb méretű, jobb fogású és megvilágított gombokkal bír. A váltókar rövidebb lett és magasabbra tették, így kényelmesebben elérhető. Az ülések is újak, komolyabbak és vékonyabb kialakításukkal bővebb hátsó lábteret eredményeznek. A csomagtér 26 literrel 391 literre nőtt, így az egyik legöblösebb a szegmensben. Nagy hangsúlyt fektettek a személyre szabhatóságra is, a tulajdonosok nem kevesebb, mint nyolcféle belső hangulat közül választhatnak majd.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/