A nap képe: Citroën minden terepre
A Citroën végre valahára kiaknázza a hidropneumatikus hajtásban rejlő lehetőségeket és piacra dobja a C5 kombi emelt hasmagasságú változatát, amely jobban elboldogul a kiépített utaktól távol is.
A C5 Crosstourer strapabíró műanyag kerékjárati íveket, küszöbidomokat és koptatókkal kiegészített lökhárítókat kapott, amelyek keményebbnek láttatják, ugyanakkor nem faragnak belőle munkagépet. Ahhoz, hogy terepjáró legyen, összkerékhajtás is kellene bele, azzal azonban nem rendelkezik. A laza talajon való előrejutást a beépített intelligens kipörgésgátló segíti, karosszériája pedig a normál változatokénál 15 mm-rel magasabbra emelhető.
Az okos Hydractive III+ légrugózás útfelülettől függetlenül kiemelkedően komfortos utazást tesz lehetővé. Terheléstől függetlenül folyamatosan szinten tartja a hasmagasságot, és az útfelületnek megfelelő csillapítást alkalmazza. Nagy sebességnél lesüllyed a karosszéria, kis sebességnél azonban a normál utazómagassághoz képest felemelkedik, 10 km/óráig 6, 40 km/órás sebességig 4 centimétert. A változtatható hasmagasságnak pakoláskor is nagy hasznát lehet venni.
A speciális Hydractive III+ felfüggesztés az összes motorhoz elérhető, kivéve a kézi váltós HDi 115 és az automata e-HDi 115 Airdream kivitelt. Az első masszázsülés és a bőrkárpitozás ellenben minden Crosstourer modellben alapfelszerelés. Az autó 115-200 lóerős dízelmotorokkal és kétféle, Millenium, illetve Exclusive felszereltséggel lesz elérhető. A Genfi Autószalonon ünnepli világpremierjét.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)