A nap képe: Tovább izmosított zöld szörnyeteg
Ha nem lenne elég a Mercedes-AMG GT R gyári 585 lóereje, a Renntech vette a bátorságot, hogy 825 paripát hozzon ki belőle, amihez apróbb optikai csinosítások is járnak. Ezek közül a legkellemesebb jelenség a 19 és 20 collos zöld-fekete felnik harmóniája.
Az autós világban már megszokhattuk, hogy sosincs olyan, ami elég erős lenne, ezért is léteznek a tuningcégek.
A Mercedes-AMG GT R üdvöskéjét például a Renntech vette kezelésbe. A gyári állapotában 585 lóerő (430 kW) és 700 Nm teljesítménnyel bíró 4.0 literes V8-as duplaturbós benzinmotor ráadásul nem kis erőtöbblethez jutott, ugyanis immáron 825 paripa és 850 Nm teljesít szolgálatot benne, köszönhetően a nagyobb turbóknak és légszűrőnek, illetve az átdolgozott motorvezérlő elektronikának. A lefújószelepek már csak hab a tortán.
Arról sajnos nem tudni, ez mennyit javít a 3,6 másodperces százas gyorsuláson vagy a 318 km/órás végsebességen, de a nagyobb erőhatások miatt a hétfokozatú duplakuplungos automataváltót is megerősítették a mérnökök.
Akiknek ez esetleg túl sok lenne, azok számára elérhető egy sima, átprogramozott ECU variáns is 612 lóerővel (450 kW) és 730 Nm-rel, amely még mindig közel 30-cal több a gyári értéknél.
Hogy ne csak az tudja, mi van alatta, aki benne ül, a cég néhány apró módosítást is készített a külsőhöz. Ezek közül a legfeltűnőbb az elől 10×19, hátul 12×20 collos fekete-zöld felniszett, amin Michelin Pilot Sport Cup 2 ZP fél-slick gumik feszülnek, de az első lökhárító széleire rakott szénszálas légterelő elemek, a kétrészes hátsó szárny és a nagyobb diffúzor is említést érdemel. A munka árát nem árulta el a cég.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)