/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: Az új BMW M5 látványterve

2016. október 15. 07:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

X-Tomi, a magyar virtuál designer alig pár nappal az új 5-ös sorozat bemutatását követően már lefestette nekünk elképzelését a modell legvadabb megvalósulásáról. A G30 kódnevű M5 persze csak 2-3 év múlva jelenhet meg a piacon, de most vethetünk rá egy első pillantást.

Csütörtöki nemzetközi bemutatója után az autós világ egyként üdvözli a BMW közepes szedánját. Nem kérdés, hogy az új 5-ös széria is sikerre ítéltetett, amit többek között az is bizonyít, hogy a virtuális designerek már javában dolgoznak az autó különböző kiadásain.

Nem kérdés, hogy az egyik legizgalmasabb ezek közül az M5-ös, amelyet első között a magyar X-Tomi vetett virtuális papírra. Talán még korai arról beszélni, hogyan fog kinézni az új széria legvadabb példánya, ám az elődökből helyesnek tűnő következtetéseket nem nehéz levonni.

Ezeket összegyúrva láthatjuk királykék színben pompázva a bajor sportszedánt egy profilkép segítségével. A nagyobb légbeömlőkkel ellátott, mélyebbre húzott első lökhárítót oldalsó légelvezető nyílások, nagyobb küszöbök, M-es tükrök, egy méretes hátsó lökhárító és különleges felnik egészítik ki.

Sajnos kröülbelül két évig még nem igazán számíthatunk a modell megjelenésére, ám érdemes várni, ugyanis a pletykák szerint akár a 600 lóerőt is átlépheti a továbbfejlesztett 4.4 literes ikerturbós V8-as erőforrás teljesítménye, amelyhez először lesz elérhető akár opcionális összkerékhajtás – természetesen ZF automataváltóval párosítva. A teljesítménybolondok addig is beérhetik a 455 lóerősre gyúrt M550 xDrive modellel, amely 4 másodperc alatt képes legyűrni a százas sprintet, így jogosan érdemli ki a legjobban gyorsuló, szériában kapható gázolajos autó címét.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/