/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: Egy autó, melyben a Honda és a BMW szelleme együtt él

2018. március 31. 07:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Mindössze 970 kilogrammos súlyára 370 lóerő jut, s mindezt egy japán szívből kifacsarva. Erre képes egy masszívan átalakított BMW E30 3-as, melyet most eladásra kínál tulajdonosa, hogy egy másik BMW-t is „japánosíthasson”.

Manapság, a közlekedésbiztonság aranykorában már csak a legkisebb négykerekűek büszkélkedhetnek egy tonna alatti öntömeggel, ám ha teljesítményt is akarunk, az sajnos jó néhány kiló plusszal jár.

Nem úgy az alábbi BMW E30-asnál, melyet brit tulajdonosa teljesen kibelezett, majd egy Honda S2000-es 2.0 literes négyhengeres aggregátot rakott bele úgy, hogy azt 370 lóerősre (272 kW) húzta és az első tengely mögé helyezte el – a jobb súlyeloszlás érdekében.

A turbóval, új injektorokkal, erősített dugattyúkkal rendelkező motort az eladó állítása szerint kényelmesen lehet húzni 450 lóerő fölé is, köszönhetően az írható motorvezérlő elektronikának.

A megfelelő lassulásról az E36 M3 fékrendszer gondoskodik, míg a kanyarvételért az állítható futómű felel, amely négy helyett ötcsavaros kerékrögzítést tesz lehetővé. A mindössze 970 kilogrammos tömeg úgy jött össze, hogy minden felesleges dolgot kidobáltak az autóból, miközben a szükséges elemeket könnyítettekre cserélték. Például üvegszálas M3 külsőt kapott, de nem hiányoznak a kagylóülések, a bukókeret, illetve a gyorsan oldható kormánykerék sem.

A hirdető állítása szerint jó állapotnak örvendő projektautó azért eladó, mert új célt tűzött ki maga elé, amelyben egy E46 M3-as és egy Toyota Supra 2JZ 3.0 literes blokk szerepel, aminek legendás híréről mi is írtunk korábban. Az E30-as egyébként 15 ezer fontért (átszámítva kicsivel több mint 5,3 millió forintért) vihető haza.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/