A nap képe: Egy igazán sportos Dacia Duster
Valaki elképzelte a békés, szolid Dacia terepjárót egy egészen más stílusban és digitális papírra is vetette elméje legmélyebb bugyrainak kreálmányát. A vadított Duster hatalmas felniket és komoly ültetést is kapott pár extra kiegészítő mellett.
Ha valakinek van Dacia Dustere, és szeretné feltűnőbbé tenni, az alábbi digitális tuning segíthet alapul szolgálni hozzá.
Egy román digitális designer, Mircea Silviu készítette el az alábbi képen látható terepjáró bolondítását egy szett hatalmas alufelni, több tíz centis ültetés és egy pár extra ködlámpa társaságában. Bár valószínűleg használhatatlan lenne így a közép- és keleteurópai utakon a román terepes, meg kell hagyni, sokat dob rajta ez a kevés átalakítás is.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)
Én meg azt hittem azért vesznek terepjárót az emberek, hogy ne akadjanak el, egy kis hepe-hupás úton.
Ez nem terepjáró ,csak annak tűnik, mert román minőség ,de ócsó
Igazi Dacia minőség….
ha tudnatok,semmi alkatresz nem roman benne.renault minden benne,csak annyi,hogy Dacia
Nekem volt már Dacia,motorikusan kiváló volt de a karosszéria hamar megadta magát az enyészetnek,így én nem bízom ezen típusban többet!!
A terepjáró ma divat, státusz szimbólum, döngetnek vele az aszfaltos utakon, jó sokat zabál, de nem számít nekik, mert elszámolják. Azzal együtt ez a Dacia jót ígér, kisebb pénztárcáknak való, én elégedett voltam vele, annak ellenére, hogy mindenki lenézte. Már tömegközlekedéssel járok csak azért nincs velem.
Első aútom 35 éve is egy Dacia volt. 7 évesen adtam el, eredeti aksival, kipufogóval. Bejártam vele fél Európát, egyszer sem hagyott cserben. Utána a pozicióimhoz már nyugati kocsik, opel, majd fordok jártak. Azokat már akkor is vendégmunkások csinálták, volt is kellő szervízszámlánk. Persze kényelemben sokkal többet tudtak. Két éve vettem egy Dustert. Igaz még csak 40 ezer van benne, de imádjuk. Ilyen árért verhetetlen. És ne felejtsük, minden francia benne, csak az összeszerelés nem. Úgy mint a Merciben, Szuzukikban, Audikban. Mégsem arra gondolunk, hogy ezeket a viklágmárkákat, 3 évvel korábban még a tehén tőgyét fejő magyar gyerek buzerálta össze. Pedig Romániában legalább 60 éves múltja van az összeszerelésnek, nem úgy mint a magyarban. Kevesebb nacionalizmussal milliókat tudnának sokan megspórolni. De a hülyék költsenek inkább milliókkal többet a százezerrel visszatekert nyugati trágyákra. Na ezért tartunk itt fiúk…
Lacibá!!!! És a Renault miben különbözik a Daciatól?
Szederkényi Úr!
Milyen nyugati trágyákról beszélsz!?
Ami francia, olasz vagy japán, az ótvar sz@r, a német a márka és a minőség példaképe, az összes korábban felsorolt ország autógyárai csak megpróbálják lekoppintani a nyugati minőséget és kényelmet, szinte nulla sikerrel!
Ezt nem kellene elfelejteni!
De aki amerikai “leszármazott” márkára adja a fejét(GM-Opel), az a telitalálat, mivel évszázados múlt van az Opelel mögött, a jelenlegi nagy német márkák is ezt az irányvonalat koppintották le!
Tessék csak utánanézni és kicsit művelődni, a későbbi agyatlan kommenteket kicsit megelőzve!
Drága Kajári barátom. 50 évvel ezelőtt talán még igazad is lehetett. De tudod a világ fejlődik. Ma már nincs olyan, hogy német, vagy francia, esetleg olasz autó. Csak olyan van, hogy új autó, vagy használt autó. Ford bácsi is megmondta, hogy a legjobb autó az új autó.
Na és miért ? Mert egy új autó esetében döntő szerepet játszik a MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS ! A visszatekert, vagy “árvizelt” jókinézetű csodáknál, a szervizkönyvnélküli csodavételeknél később sokat kell még fizetned. Én sohasem voltam olyan gazdag, hogy megengedhessem magamnak a státuszszimbólum vásárlást. Ma már pozicióim sincsenek, így megengedhetem magamnak, hogy “csak” egy megbizható Dusternek örüljek. Egyébként az átkosban általában a nacionalistákon kívül azok köpködték a Daciát, akik életükben nem vezették még.
“a német a márka és a minőség példaképe”
Tapasztalat hogy ismerősök, családban a Ford-al k.va sok probléma van. Akár új, akár nem…