/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (1) |
| Több

A nap képe: Méregzöld, méregerős Alfa Romeo 4C

2018. augusztus 10. 07:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

A Pogea Racing egy masszív nemesítést készített az Alfa Romeo különleges sportkupéjához. A mini Ferrari 240 lóerő helyett 337-tel rendelkezik, 2018-as Aston Martin Vantage zöld fényezést és temérdek új kiegészítőt kapott.

Az Alfa Romeo 4C modellje egyfajta mini Ferrariként él a köztudatban, ami nem véletlen, hisz ugyanazt a stílust képviseli, mint rokonai, csak megfizethetőbb áron, kevésbé veszélyesen, bár a közúton használva hasonlóan kényelmetlenül. Egyedisége épp ebben rejlik, hisz nincs még egy ilyen autó a forgalomban, ráadásul ritkasága további értéknövelő hatással bír.

Így bár nehéz elképzelni, hogy bárki is egy tuningműhely kezeire bízza olasz sportkupéját, a Pogea Racing azért készített egy merész csomagot az autóhoz. A benzinvérűeknek talán a legfontosabb információ, hogy az 1.75 literes négyhengeres turbómotor 240 lóerejét és 350 Nm-es csúcsnyomatékát 337 paripára, illetve 465 Newtonméterre húzták a Centurion névre keresztelt erőkúra jegyében. Hogy ez mégis mennyit dob a 258 km/órás csúcssebességen vagy a 4,5 másodperces százas sprinten, arról nem tudni, de ez még amúgy sem minden.

A legfeltűnőbb változást a 4C színe jelenti, amely a 2018-as új Aston Martin Vantage egyik színárnyalata egy kicsit élénkebb zöldben megvalósítva. A piros féknyergekkel, a fekete, elől 18, hátul 19 collos alufelnikkel, a karbon tetővel szinte ordít a figyelemért. A diffúzoros, teljesen átszabott hátsó lökhárító felett egy fix szárny kapott helyet, de a középmotor (szintén karbonból készült) takaróeleme sem gyári. A rikító külsőhöz egy hasonló stílusú belső került kialakításra világoszöld és fekete színek felhasználásával, tele bőrözve.

Egyébként pedig, akinek esetleg kevés lenne a közel száz lovas erőnövekedés, az kérheti a Pogea Nemesis kúráját is, melynek során két decivel 1.95 literesre növelik a motor lökettérfogatát, új turbót párosítanak hozzá, kovácsolt főtengellyel és dugattyúkkal, nagyobb szívószelepekkel, frissített motorvezérléssel, szénszálas kipufogórendszerrel, hogy 484 lóerő és 535 Nm távozzon belőle. Ez pedig egy vezetővel együtt alig egytonnás négykerekűben veszélyes kombináció.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

színvak
2018-08-10 - 08:25

már bocs de ez nem méregzöld..akárki írta..nem akarom lehülyézni..de az:)


*/