/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Berepülés: Saab 9-5 Aero 2,8 TS V6 XWD

2011. augusztus 05. 20:09   |   Autoblog
címkék:  

Tíz esztendőt kellett várni az új nagy-Saabra, de megérte: a svédeknek sikerült a felsőkategória legegyedibb és – bátran mondom – az egyik legjobb autóját megalkotniuk, amely végre borsot törhet a német prémium limuzinok orra alá. A csúcsváltozatot teszteltük.

Ahogy a német márkáknál szokás, a Saab opciós listája is mérföld hosszúságú, így az Aero változat 16 milliós alapárához is könnyen hozzácsaphatunk még 3-4 milliót. A tesztautó ára megközelítette a 20 millió forintot. A 9-5-ben nincsen annyi elektronikus kütyü, mint a német konkurensekben, de egyedi megjelenése és belső stílusa, továbbá kedvezőbb ára előnyt jelenthet számára. Persze nem olyan tökéletes és nem olyan kifinomult, mint egy Audi A8 vagy egy BMW 7-es, de ugyanúgy kiváló kocsi és negatív sztereotípiák sem kötődnek hozzá. Aki esetleg nagyautó vásárlásán töri a fejét, tegyen egy próbát a Saabbal.

Tesztadatok
  • Jelleg
  • felsőkategóriás limuzin
  • Motor
  • 2782 cm3
  • V6-os benzinmotor
  • Teljesítmény, nyomaték
  • 224 kW (300 LE) @ 5500 RPM
  • 400 Nm @ 2000 RPM
  • Fizikai paraméterek
  • Hosszúság: 5008 mm
  • Szélesség: 1868 mm
  • Magasság: 1467 mm
  • Tengelytáv: 2837 mm
  • Csomagtér: 515 liter
  • Menetteljesítmény
  • Csúcssebesség: 250 km/h
  • Gyorsulás 1-100 km/h: 6,9 s
  • Fogyasztás (város / országút / vegyes):
    16,2 / 7,3 / 10,6 l/100 km
  • Tesztfogyasztás: 12,5 l/100 km
  • Árak
  • Alapár: 15 995 000 Ft
  • Tesztautó ára: 19 920 000 Ft

Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

Kapcsolódó cikkek

Autóteszt

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!