/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Lancia Delta 4,995 millió forinttól

2008. július 04. 16:45   |   Autoblog
címkék:  

Az alap turbómotor 2 személlyel 9,8 másodperc alatt gyorsítja fel a Deltát 100 km/órára és 195 km/órás végsebességet tesz lehetővé.


Tegnap, az egyik budapesti szabadtéri szórakozóhelyen bemutatkozott a Lancia márka életében fordulópontnak számító Delta limuzin.  A szép, elegáns autónak semmi köze sincs a régi Deltához, melynek egyes változatai, mint például az Integrale, kiélezett utcai raliautók voltak. A 2,7 méteres tengelytávú, 4,5 méter hosszú Delta háromféle felszereltséggel, továbbá háromféle erőforrással vásárolható meg. A 120 lóerős 1,4 T-Jet bázismodell hazai alapára korrekt 4 995 000 forint, a legolcsóbb dízel (1,6 Multijet 120 LE Argento) 5 695 000 forintért lehet a miénk. Az izgalmas, 165 lóerős 2,0 literes, valamint az 1,9 literes, 190 lóerős duplaturbós Multijet hajtóműre szeptemberig várni kell, csakúgy, mint a Selectronic automataváltóra. Minden hazánkban vásárolt Lancia Deltára négy éves teljeskörű garanciát ad a forgalmazó.

A Lancia Deltáról lényegében már mindent megírtunk, azonban mindezidáig nem tapinthattuk, nem ülhettünk bele. Nos, a Delta kívül-belül exkluzív hangulatú járgány, egyedi olasz stílussal és belső kézművességgel, mely nagyra értékelhető. Tapasztalatom szerint a Delta orra egy kicsit jobban tetszett a megjelenteknek, mint a hátulja; egyenmegoldásokat ezen az autón biztosan nem találunk. Belül nagyon kényelmesek az ülések és tényleg különleges, finom tapintású a Benova anyagból készült műszerfal. A csomagtér alapjában véve kisméretű, 380 literes, mely a a hosszirányban eltolható, 25 fokig dönthető támlájú hátsó üléssor miatt van. Ezért akad hely bőven a hátsó utasoknak is, de igény szerint 85 literrel megtoldható a poggyásztér űrmérete is.  


A piaci bevezetéskor három motorral lesz rendelhető a modell: a 120, illetve 150 lóerős 1.4 Turbo Jet benzinmotorokkal, illetve a 120 lóerős 1.6 MultiJet turbódízellel (Euro5), amely szeptembertől az új robotizált sebességváltóval is társítható. Ehhez a hármashoz szintén szeptemberben csatlakozik két vadonatúj erőforrás: a 165 lóerős 2.0 Multijet, valamint a 190 lóerős Twin Turbo Multijet. A 200 lóerős 1.8 Di Turbojet csúcsmotor koronázza majd meg a palettát. Az alap turbómotor egyébként 2 személlyel 9,8 másodperc alatt gyorsítja fel a Deltát 100 km/órára és 195 km/órás végsebességet tesz lehetővé. A 150 lovas erőforrás 8,7 másodperc alatt végzi el a mutatványt és 210 km/órás sebességet enged meg. Végül a dízel adatai: 10,7 mp és 194 km/óra. A két új Multijet dízel sem gyenge darab, a 165 lovas egység 8,5 másodperces gyorsulást és 214 km/órás végsebességet, míg a 190 lóerős aggregát 7,9-es gyorsulást és 222 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé.


A Lancia Delta 1,4 T-Jet 120 LE Argento ára 4 995 000 forint, a dízelé 5 695 000 forint. Az Oro felszerltség felára 400 ezer forint, az erősebbik T-Jet motor pedig itt lép be a kínálatba. Ennek ára 5 745 000 forint. A 2,0 Multijet 165 LE Oro változat 6 795 000 forintért elérhető. A legolcsóbb Platino szintű Delta 6 195 000 forint (1,4 T-Jet 150 LE), 120 lovas dízellel 6 545 000 forint. A Selectronic automata szerkezetért 250 ezer forintot kérnek. Az 1,9 Twinturbo Multijet 190 LE Platino csúcsváltozat 7 695 000 forintos alapárával egyelőre a legdrágább kivitel.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

Kapcsolódó cikkek

Autóteszt

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!