/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Megérkezett a 3 literes Ford Fiesta

2012. március 29. 14:31   |   Autoblog
címkék:  

Már Magyarországon is megvásárolható a Ford valaha volt legtakarékosabb autója, a 3,3 literes átlagfogyasztással és 87 grammos széndioxid-kibocsátással büszkélkedhető Ford Fiesta Econetic. Az új modellváltozat három- és ötajtós verzióban rendelhető; az előbbi 4 347 000, míg az utóbbi 4 427 000 forintba kerül.

A Fiesta Econetic modellt egy 1,6 literes, 95 lóerős és 205 Nm-es nyomaték leadására képes Duratorq TDCi dízelmotor mozgatja, amely a különböző Econetic megoldásoknak köszönhetően papíron mindössze 3,3 liter gázolajat fogyaszt és 87 gramm széndioxidot ereszt a levegőbe átlagosan. A szenzációs értékek elérésében segít az automatikus Start-Stop rendszer, az intelligens regeneratív töltés, az Eco üzemmód és a fokozatváltásra figyelmeztető rendszer.

Az Econetic modellek előnyös tulajdonságai emellett a motor kalibrálásának és az optimalizált váltó-áttételezésnek is köszönhetőek. Az alacsonyabb felfüggesztés, az alsó burkolat, a kerékjárati ívek formája előnyös aerodinamikai tulajdonságokat eredményeznek, míg a különleges profilú gumiabroncsok a gördülési ellenállás csökkentéséhez járulnak hozzá. 

Az Európában értékesített Fordok fele viseli majd az Econetic Technology emblémát 2012 végéig, amely azt jelzi, hogy az éllovasok között találhatók fogyasztás terén a saját szegmensükben; ez az arány kétharmadra nő 2013 végére. Mindez kifejezi a Ford azon elkötelezettségét, hogy 2006 és 2020 között 30 százalékkal csökkentse járművei CO2 -kibocsátását. 

A Fiesta Econetic már rendelhető Magyarországon, egyféle, ECOnetic 87g felszereltséggel és viszonylag magas áron. A 3-ajtós változatért 4 347 000, míg az 5-ajtós kivitelért 4 427 000 forintot kérnek, tehát a Fiesta-paletta legdrágább tagjairól beszélhetünk, amíg meg nem érkezik az ST sportváltozat. Az egyféle felszereltség hátránya továbbá, hogy súlyos százezreket költhetünk még extrákra.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

Kapcsolódó cikkek

Autóteszt

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!