/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Szebb és olcsóbb az új SsangYong Kyron

2008. január 31. 13:31   |   Autoblog
címkék:  

A Kyron helykínálata a legjobb a szegmensben, mostantól pedig már egy erősebb, 165 lóerős 2,7 literes dízelmotorral is megvásárolható.


Néhány hónappal ezelőtt modellfrissítésen esett át a SsangYong Kyron. A koreai terepjáró kusza frontját letisztították, pajzs alakú hátsó lámpáit vízszintes elrendezésűekre cserélték, így a Kyron szélesebb rétegek számára vált szimpatikussá. A masszív felépítésű, kemény terepen is bizonyító Kyron helykínálata a legjobb a szegmensben, mostantól pedig már egy erősebb, 165 lóerős 2,7 literes dízelmotorral is megvásárolható. Ráadásul az importőrnek sikerült egységesen 10%-kal csökkenteni a vételárat, így a bázismodell már 7 millió forint alatt kapható. Ezzel az egyik legjobb ajánlat a szabadidő-autó piacon.


A SsangYong az XDi200 XVT és az Xdi270 dízelmotorokkal dobta piacra az új Kyront, és sokáig kérdéses volt, hogy nálunk az utóbbi erőforrással is árusítani fogják-e az autót. Végül is így lett, a Kyronnak is nagyon elkelt már egy erősebb, nyomatékosabb hajtómű. Persze a 165 lóerő 2,7 literes lökettérfogatból nem nagy szó, de cserébe az erőforrás valószínűleg a végtelenségig elketyeg. Az új dízelmotorhoz csak az ötfokozatú, tanulékony Mercedes-eredetű T-Tronic automataváltó társítható, mellyel az átlagfogyasztás azonban még mindig 10 liter alatt marad. A 141 lovas 2,0 literes aggregát nyomatéka 310 Nm 1800-as fordulatnál, a 165 lovasé 340 Nm, előbbi 167, utóbbi pedig 174 km/órás végsebességet tesz lehetővé. A Kyron Xdi270 emellett állandó összkerékhajtást kapott, szemben az alapváltozat kapcsolható rendszerével.


Megújult a futómű is, elöl kettős keresztlengőkarost, hátul pedig ötlengőkaros (multilink) felfüggesztést építettek be. Továbbá számos aktív berendezés óvja az utasok és a jármű épségét váratlan veszélyhelyzetekben: az új Kyront hűtött féktárcsákkal szerelték föl, továbbfejlesztett ESP-je pedig tartalmazza az elektronikus fékerő-elosztóval kombinált blokkolásgátlót (EBD-ABS), a vészfék-asszisztenst (BAS), teljes kipörgésgátló rendszert (FTCS), az újonnan kínált aktív borulás megakadályozó rendszert (ARP) vagy akár a lejtmeneti ereszkedést segítő berendezést (HDC). Széria a 6 légzsák és biztonságérzetet ad a 2 tonnás tömeget meghaladó masszív kasztni is.


A Kyron 2.0 Xdi alapára 6 990 000 forint, automatával 7 470 000 forint, Premium csomaggal pedig 7 850 000, illetve 8 330 000 forintot kérnek érte. Az új 2,7 Xdi AWD változatért 9 990 000 forintot kell fizetni.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

Kapcsolódó cikkek

Autóteszt

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!