MaseRomeo
A nap képe: Így kell elrondítani a szépet
időpont:2016. október 10. 07:00
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:8c competizione, a nap képe, alfa romeo, egyedi autó, maserati
Vajon megérte elcsúfítani ezt a fekete Maserati Coupét azért, hogy messziről az Alfa Romeo 8C sportmodelljére hajazzon? A nem mindennapi házasságkötést egy érdekes ízlésű brit tulajdonosnak köszönheti az identitását vesztett négykerekű.
600 LÓERŐ
A világ leggyorsabb Alfája a Novitectől
Az olasz márkákra szakosodott nemesítő műhely, a Novitec most az Alfa Romeo paletta legritkább és legértékesebb modelljében, a 8C Spiderben látott fantáziát. 600 lóerőre növelte a teljesítményét, így a gyönyörű vászontetős 305 km/órával szelheti a levegőt.
KIS SPORTKUPÉ
Ilyen egy igazi Alfa
A Genfi Autószalonon leplezte le az Alfa Romeo a 4C Conceptet. A kétüléses, hátsókerék-hajtású gép mindössze 850 kilót nyom (!), 200 lóerős turbómotorjával így 5 másodpercen belül gyorsul fel százra.
IZGALMAS OLASZ
Hivatalos adatok, képek és videó a legkisebb Alfáról
Az Alfa Romeo egyenesen a legsportosabb kisautóként harangozta be a MiTo-t, melyet júliustól kezdődően, fokozatosan vezetnek be az európai piacokra. A MiTo a 8C Competizione utáni első - annak stílusjegyeit megöröklő - új modell az Alfa Romeónál, s kifejezetten a sportos vezetők igényeit szem előtt tartva fejlesztették. Hogy az Alfa nemcsak a levegőbe beszél, azt az erős motorok, a high-tech futómű, a sperrdifferenciálmű, valamint a szegmensben igazán különleges elektronikai rendszerek bizonyítják.
JÚLIUSBAN ÉRKEZIK
Hivatalos adatok és képek az Alfa Mi.To-ról
Ahogy az lenni szokott, a kiszivárogtatott információkra reagálva a gyártó azonnal kiadta a hivatalos sajtóközleményt a legkisebb Alfáról, melyet Mi.To névre keresztelt. A sportos háromajtós nevére egyszerű a magyarázat: a Mi.To-t Milánóban tervezték és Torinóban fogják gyártani.
NYIT AZ ALFA
Jönnek a hátsókerekes Alfák
időpont:2007. október 27. 14:42
szerző:Autoblog
címkék:159, 169, 8c competizione, alfa romeo, gta, spider
Hogy versenyképesebb legyen a német prémium márkákkal szemben, a következő néhány évben az Alfa Romeo hátsókerék-hajtású modelleket is piacra fog dobni. Az utolsó hátsókerekes Alfák a 75-ös, valamint a Spider modellek voltak a 90-es évek elején. Az olasz márka marketingesei szerint azonban ez a közeljövőben változni fog. Az élmény-Alfák első képviselője a csodálatos 8C Competizione sportkupé lesz, melyet 2009 vége felé a 169-es zászlóshajó követhet, ugyancsak hátsó hajtott tengellyel. A későbbi belépő modell, az Alfa Junior a költségtakarékosság miatt elsőkerék-hajtást kap, de összkerekes nagyteljesítményű sportmodellek megjelenése is várható, mint például a 159 GTA.