új nemzedék
Bemutatták az új Audi A5 kupét
időpont:2016. június 03. 12:30
szerző:Autoblog
Ősszel érkezik az Audi A5 Coupé második generációja. A modell még karakteresebb külsővel és high-tech megoldásokkal bír, karosszériája alatt pedig új fejlesztésű futóművel és erőteljes motorokkal találkozhatunk. Bemutatkozott az S5 Coupé modell is, amely már 354 lóerős.
Sose hajts gyorsan!
Audik nem várt találkozója – videóval
Egy felelőtlenül száguldozó Audi R8-as érte utol az álló sor végén türelmesen várakozó márkatársát, egy A5 Sportbacket Brazíliában. Csak azért nem sérült meg senki, mert a lapos sportkocsi magára tolta az előtte állót.
Erőkúra
Literenkénti 145 lónál jár az ABT
A Volkswagen csoport autóinak felpaprikázását végző cég most a közkedvelt 2.0 literes TFSI négyhengereseket vette elő, hogy némi plusz erőt vigyen az amúgy sem gyengécske ménesbe.
limitált széria
DTM-kiadás Audi A5-ből
Az Audi már bebiztosította magának az idei német túraautó bajnoki címet, amit egy korlátozott példányszámú modellel meg is ünnepel. Az A5 DTM Champion kiadás 20 colos kerekekkel és egyedi hátsó légterelő szárnnyal érkezik és csak 300 példányt gyártanak belőle.
ÁTFAZONÍROZTÁK
Új arcot kapott az Audi A5
Ingolstadtban úgy gondolták, hogy a frissnek mondható A5 sorozatra máris ráfér egy kis kozmetika. A modellsorozat négy tagja, a Sportback, a Coupé, a Cabriolet és az S5 így kívül-belül elegánsabbá vált. Az S modellek V8-as aggregátja pedig leköszönt.
A5 R8-LOOK
Személyiségzavaros Audi A5 a Hofele-től
Nem tudom kinek jutna eszébe Audi A5-ösét az R8-as kinézetére formálni, de a német Hofele Design szerint igenis vannak ilyen emberek. R8-Look csomagjuk nekik szól és mellesleg teljesen elcsúfítja az Audi A5 gyönyörű karosszériáját.
EZ IS SZÉP LETT
Leleplezték az Audi A5 Sportback-et
Nem telt el sok idő az első gyári fotó és az első képgaléria megjelenése között. Íme a harmadik A5-ös Audi, a Sportback. A kupéhátú, de ötajtós Sportback a többi mai Audi modellhez hasonlóan káprázatosan szép, s már szeptemberben megjelenik a szalonokban.
ÚJ KASZTNI
Jön az Audi A5 Sportback
Hamarosan itt lesz a harmadik Audi A5 verzió, a Sportback. A különleges modell tulajdonképpen egy ötajtós kupé, az Audi szerint egyesíti a kupék érzelemdús és elegáns formavilágát a limuzinok kényelmével és a kombik praktikumával.
VÁSZONTETŐVEL
Tavasszal érkezik az Audi A5/S5 kabrió
A négykarikás márka nem kerülhette el, hogy a valaha gyártott legszebb Audinak kikiáltott A5/S5 kupéból ne készítsen vászontetős kivitelt. Az elegáns vonalvezetésű A5 Cabriolet kétajtós, négyüléses, csomagtere csaknem akkora, mint a limuzinoké, s hétféle motorral lesz kapható. A vászontető gombnyomásra mindössze 15 másodperc alatt tűnik el az utasok feje fölül, ráadásul a művelet 50 km/órás sebességig elvégezhető. Az Audi opcióként nyaktájéki fűtést is kínál az autóhoz, így őszies időben sincs akadálya a kabriózásnak.
28 EZER DARAB
Jövőre jön az Audi A5 kabrió
Az Audi sosem titkolta, hogy az A5-ből kabriót is készít majd, az új modell a legfrissebb hírek szerint 2009-ben kerül piacra. A termelési igazgató Frank Dreves egy interjúban elárulta azt is, hogy a nyitott tetős újdonság a neckarsulmi üzemben készül majd, a tervek évi 28 ezer kabrió gyártásáról szólnak. Az új modellbe minden bizonnyal a 3,2 literes V6-os hajtómű kerül majd, de szó van egy 354 lóerős, V8-as kivitelről is. A premiert valószínűleg a jövő januári Detroiti Autószalonon tartja az Audi.
TAKARÉKOS VÁLTOZATOK
Új 1,8 TFSI motorok az Audinál
Az Audi tovább bővíti A4 és A5 sorozatainak motorkínálatát. A 120 LE teljesítményű 1.8 TFSI az Audi A4 palettáján manuális, míg az A5 programjában 170 LE teljesítménnyel és a fokozatmentes multitronic sebességváltóval szerepel. Előbbi 7 599 800, utóbbi 10 117 400 forinttól rendelhető.
DIESEL POWER
MTM Audi A5 V6 TDI 300 lóerővel
A német MTM tuningműhely nekiesett a hathengeres dízelmotorral felszerelt Audi A5 kupénak, és szokásához hűen a gyári megjelenést csak minimális mértékben módosította. A lényeg a lemezek alatti technika. A mérnöki hozzáértés eredménye az lett, hogy a dízel erőgéppel 1 másodperccel jobb köridőt autóztak Hockenheimben, mint az S5-tel.