őrzi elsőségét
Újra a Toyota lett a világ legnagyobb autógyártója
időpont:2023. január 30. 18:20
szerző:Autoblog
címkék:autógyártó, autómárka, félvezetőhiány, háború, legnagyobb, lexus, toyota
A világ legszélesebb részben vagy teljesen elektromos modellből álló portfólióját kínáló, a Lexus és Daihatsu márkákat, valamint a Hino busz- és teherautómárkát is jegyző Toyota Csoport 2022-ben világszerte 10 483 024 új autót értékesített.
az első
Még mindig a Toyota a legértékesebb autómárka a világon
időpont:2022. november 11. 17:40
szerző:Autoblog
címkék:autóipar, autómárka, márka, márkaérték, toyota
Sorban tizenkilencedik alkalommal körözi le minden autóipari vetélytársát a világ legrangosabb márkaérték-elemzésén a Toyota. A japán autógyártó minden eddiginél magasabbra emelkedett a Best Global Brands 2022 ranglistáján.
Lollsz-lojsz
Hogy ejtik a kínaiak az autómárkák neveit? – videó
időpont:2020. július 27. 16:42
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:autómárka, autómodell, jaguar, kína, új alfa romeo, új ferrari, új lamborghini, új land rover
Vicces tud lenni, amikor valaki a nyelvjárásához képest más szöveget próbál felolvasni. Ez alól nem képeznek kivételt az autók nevei sem, melyeket most egy kínai hölgy mutat be nekünk, így megtudhatjuk, hogy ejtik a Föld legnépesebb országában például: Ferrari.
piacvezető
Továbbra is a Toyota a világ legnépszerűbb autómárkája
2019-ben 8 683 049 darab autót adott el, és ezzel a világ legnagyobb forgalmú autómárkája volt a Toyota. A hét legnagyobb jelentőségű márka közül csak a japán cég tudta növelni forgalmát, így globális piacrésze immár meghaladja a tíz százalékot.
rangsor
Idén is a Toyota a világ legértékesebb autómárkája
időpont:2018. október 05. 19:30
szerző:Autoblog
címkék:autómárka, bmw, legértékesebb, márkaérték, mercedes-benz, toyota
Tizenöt év után továbbra is a Toyota a világ legértékesebb autómárkája – ez derült ki az Interbrand frissen közzétett „Best Global Brands” listájáról. A második helyen a Mercedes-Benz, a harmadik helyen pedig a BMW áll.
Továbbra is a Toyota a világ legértékesebb autómárkája
A Toyota nem csupán a világ legnépszerűbb autómárkája, de egyben a legértékesebb is. A Toyota márkaértéke a tavalyi évhez képest 2%-al, 29,5 milliárd dollárra nőtt, amivel a japán gyártó továbbra is a világ legértékesebb autómárkájának bizonyult.