autóblog teszt
Mókamester: Ford Focus RS
A forró ferdehátúak legizgalmasabb képviselője a Ford Focus RS, amely a négyhengeres turbómotort kézi váltóval és összkerékhajtással párosítja. Utóbbi rendszer az egyik legbiztonságosabb és legsokoldalúbb sportautót faragja az RS-ből, amely különleges vezetési élményt nyújt.
Reszkessetek bűnözők
Új elfogóautót tesztel a brit rendőrség – videóval
időpont:2016. november 28. 08:30
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:anglia, focus rs, rendőrautó, új ford, videó
Új csodafegyvert próbálgat az angol rendőrség. A nemrég megjelent Ford Focus RS nem csak a szabályok megszegésére, de azok betartatására is jó lehet, amennyiben beválik az alakulatnál. Ezzel együtt a rendőrséggel régóta fennálló közös múltról is megemlékezett a Ford.
Hanghatás
Veszett vadként hörög a Ford Focus RS – videóval
időpont:2016. november 26. 12:30
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:focus rs, ford focus, kipufogógáz, tuning, videó
Egy egyszerű kipufogórendszer is képes teljesen átírni autónk karakterisztikáját. Például a Ford Focus RS sportos énjéből hangos, raliautós szörnyeteget csinált a HG Motorsport. A nyersen duruzsoló hot hatch a lakóövezetek réme lett.
dávid és góliát
Ford Focus RS a Bentley Bentayga ellen – videó
időpont:2016. november 09. 16:30
szerző:Autoblog
A Ford Focus RS napjaink egyik legütősebb hot hatch-e, de vajon hogyan muzsikál a világ leggyorsabb SUV-jával szemben? Vajon a Bentley Bentayga móresre tanítja a legvadabb Focust? Rendhagyó rangadó következik.
brutális verzió
Itt az 500 lóerős Ford Focus RS
A Ford Focus RS 350 lóerős és a Ford nem tervez ennél erősebb változatot piacra dobni. Ezt meg is értjük, hiszen közúton már ez is kiautózhatatlan. Amerikában, a lehetőségek hazájában azonban ezt másképp gondolják: a SEMA Show-n bemutatkozott a gép 500 lóerős kivitele.
Izom versus technika
Sport Fordok párbaja – videó
időpont:2016. október 31. 08:30
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:focus rs, ford focus, gyorsulási verseny, top gear, új mustang, videó
Nagyjából egyforma a menetteljesítményük, közel azonos a vételáruk, ám teljesen másra készítették őket, mégis két testvér szoros gyorsulási versenyének lehetünk szemtanúi a következő videón. Vajon az 5.0 literes Mustang vagy a turbós Focus RS a jobb sprinter?
dronekhana one
Gymkhana drónokkal – videó
időpont:2016. augusztus 15. 18:00
szerző:Autoblog
címkék:drón, dronekhana, focus rs, ford, gymkhana, ken block, mustang
Nézze meg a világ legjobb drónpilótáinak mutatványát, amiben egy füstölgő Mustang, egy driftelő Focus RS és egy robot is szerepet kap.
Veszélyesnek ítélték
Az ausztrálok nem kérnek a driftelő Focusból
időpont:2016. július 16. 08:30
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:ausztrália, drift, focus rs, ford focus, új ford
A szigetország közlekedésbiztonsági szervezete száműzné az autóba épített drift-módot, hogy senki ne okozhasson veszélyt a közutakon az épp ezzel a tulajdonságával is reklámozott sportautóval. Lehet, hogy a márka kénytelen lesz engedni a követelésnek.
A legdurvább Focus
Már gőzerővel gyártják a Ford Focus RS-t
Legördült az első összkerékhajtású Ford Focus a márka németországi gyárából január első napjaiban. A 350 lóerős vadállatot világszerte lehet majd kapni, hazánkban 12,1 millió forinttól.
élményautó
Driftelni is lehet az új Ford Focus RS-sel
Minden idők legdinamikusabb RS-modellje az új Ford Focus RS, amely 350 lovas turbómotorjával 4,7 másodperc alatt gyorsul fel százas tempóra, a végsebessége pedig 266 km/óra. Bármilyen körülmények között nagyon gyorsan lehet menni vele, és akár driftelésre is képes.
Ultra Hot Hatch
A nap képe: A Ford Fiesta RS lehetséges megvalósulása
időpont:2015. augusztus 07. 07:00
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:a nap képe, fiesta rs, focus rs, ford performance, hot hatch, új ford
A Focus RS kedvező fogadtatásán felbuzdulva, a Ford valószínűleg hamarosan elkészíti a Fiestából is a legsportosabb kiadást. Az apró méregzsák így egyedülállónak bizonyulna kategóriájában, ám erre 2017-ig még biztos várnunk kell.
Hivatalos adatokkal
Végre tudjuk, hány lóerős valójában a Ford Focus RS – videóval
350 és 440. Az egyik a lóerők számát, míg a másik a folyamatosan rendelkezésre álló nyomatékot jelöli – utóbbit túltöltéssel egészen 470-ig engedi az elektronika maximum 15 másodpercen keresztül. Tehát van miből gazdálkodni az összkerekes RS Focus fedélzetén.