kifinomult
Megújult a Hyundai i40
Minden téren tovább finomodott a Hyundai középkategóriás modellje, az i40. Csiszoltabb lett a külső megjelenés, javult a belső tér minősége, továbbfejlesztették a motorokat, beszerelték a Hyundai első duplakuplungos sebességváltóját, továbbá bővítették a felszereltséget.
AUTÓBLOG TESZT
Primőr áru: Hyundai i40 szedán 1,7 CRDi Premium
Van alapja annak, amit mostanában mindenfelől hallani: a dél-koreai Hyundai konszern autói elérték a német kocsik színvonalát, sőt, egyes területeken új mércét állítanak. A nálunk járt új, négyajtós i40 is ilyen volt.
ÚJ TAG
Megérkezett a Hyundai i40 szedán
Csatlakozott a kombi modellhez a Hyundai i40 szedán. Ez is európai karakterű autó, amelyet is terveztek és fejlesztettek. A 4,74 méter hosszú i40 szedán piaci forgalmazása 2011 utolsó negyedévében veszi kezdetét, tehát még az idén eljuthat hozzánk is.
SPORTOS FORMA
Bemutatkozott az új Hyundai i30
A Hyundai a 2011-es Frankfurti Autószalonon mutatta be új generációs i30-as modelljét, amely a vállalat várakozásai szerint folytathatja elődje sikereit, köszönhetően továbbfejlesztett formatervének, minőségének, teljesítményének és gazdaságosságának.
ÉRKEZIK
Ősszel jön a Hyundai i40 szedán
A Hyundai tegnap, a Barcelonai Autókiállításon leplezte le a középkategóriás i40 szedánt, amely a márciusban bemutatott kombit követi. A megnyerő külsejű négyajtós az év végén érkezik, és négyfajta erőforrással lesz választható, 115-177 lovas teljesítménnyel.
I40
A Hyundai legfontosabb modellje
Genfben végre alaposan megismerhettük a Hyundai új középkategóriás autóját, az i40-et, amelynek nem kisebb feladat jutott, mint hogy megváltoztassa a márkáról kialakult képet Európában. A cél, hogy az i40 „modern prémium" pozícióba emelje a márkát.
TÁMADÁS
i40, a Hyundai új európai zászlóshajója
A számítógépes grafikákat elnézve a Hyundai új európai középkategóriás modellje, az i40 nehéz perceket okoz majd a magabiztos német konkurenciának. Dinamikus formaterve biztos befutóvá teszi. Jövő márciusban találkozhatunk vele először.