interbrands
Továbbra is a Toyota a világ legértékesebb autómárkája
Közzétette a világ száz vezető márkáját rangsoroló listáját az Interbrand piacelemző szervezet. A Toyota nem csak megőrizte elsőségét az autógyártók között, de növelni is tudta piaci értékét.
Idén ezek a világ legértékesebb autómárkái
A világ első számú független, márkaértékkel foglalkozó tanácsadó szervezete, a Brand Finance összeállította 2021 legértékesebb autógyártóinak listáját. A Toyota hatodik alkalommal végzett az első helyen.
nehéz idők
Továbbra is a Toyota a világ legértékesebb autógyártója
Idén is kiadta meghatározó, a világ száz legértékesebb márkáját tartalmazó listáját az Interbrand. A Toyota az első helyen áll az autógyártók között, ahogy 17 éve mindig.
rangsor
Továbbra is a Toyota a világ legértékesebb autómárkája
Folytatódik az autóipar hangsúlyvesztése a globális gazdaságon belül, ám a Toyota a tradíciók és az innovációk optimális egyensúlyának köszönhetően sorban nyolcadik éve bizonyul a világ legértékesebb autómárkájának.
rangsor
Idén is a Toyota a világ legértékesebb autómárkája
időpont:2018. október 05. 19:30
szerző:Autoblog
címkék:autómárka, bmw, legértékesebb, márkaérték, mercedes-benz, toyota
Tizenöt év után továbbra is a Toyota a világ legértékesebb autómárkája – ez derült ki az Interbrand frissen közzétett „Best Global Brands” listájáról. A második helyen a Mercedes-Benz, a harmadik helyen pedig a BMW áll.
domináns japán
A Toyota a világ legértékesebb autómárkája
A Toyota márkaértéke 9 százalékkal nőtt a 2015-ös évhez képest, így jelenleg 53,6 milliárd dolláros értéket képvisel. A Toyota az összes iparág vezető márkáinak felsorolásában is eggyel előbbre lépett, és jelenleg az 5. helyen áll.
Továbbra is a Toyota a világ legértékesebb autómárkája
A Toyota nem csupán a világ legnépszerűbb autómárkája, de egyben a legértékesebb is. A Toyota márkaértéke a tavalyi évhez képest 2%-al, 29,5 milliárd dollárra nőtt, amivel a japán gyártó továbbra is a világ legértékesebb autómárkájának bizonyult.