sportbusz
MTM T400 – a méret nem akadály
Az MTM kezelésbe vette a legnagyobb Volkswagen személyautót, a T5 Multivant. Kétliteres turbómotorjával tempós haladásra képes, összkerékhajtásával pedig minden időben biztosan mozog. Az MTM azonban sportkompaktot faragott belőle.
egy kis plusz
MTM Audi S3 kabrió
A wettstetteni központú MTM a jó időre való tekintettel egy nyitható tetejű Audi S3-ast is begurított a műhelyébe. Új vezérlést kapott a motor, a futómű egy komolyabb darabnak adta át a helyét, és persze a kerekek is lecserélődtek.
410 ló
Audi RS Q3 bomba formában
Az MTM valódi sportkocsit kreált a gyárilag sem szerény képességű Audi RS Q3 szabadidőautóból. Az eredetileg nem a fejek elcsavarására kitalált kompakt SUV immár 410 lóerővel szaggatja az aszfaltot és 4,3 másodperc alatt sprintel százra.
erőfölény
MTM Audi S8
Az Audisok jól ismerhetik a német Motoren Technik Mayer céget, vagyis az MTM-et, amely az ingolstadti autók szakavatott, elismert tunere. Roland Mayer cége ezúttal az új négykarikás zászlóshajót, az Audi S8-at vette kezelésbe.
MTM T 500
Tuningbusz a Labdarúgó EB-re
Az MTM tökéletes csapatszállító járművet készített a Labdarugó Európa-bajnokságra. A német „harci díszbe" öltöztetett Volkswagen T5 busz 2,5 literes öthengeres turbómotorja 472 lóerős, így akár 280 km/órás sebességgel is tolhatja a levegőt.
324 KM/ÓRA
324 km/órával tép az MTM Audi A1
A GTI-találkozón leleplezett Audi A1 Clubsport Quattro láttán mindenkinek leesett az álla: az utóbbi évek legdurvább Audiját állították kerékre Ingolstadtban. Az 503 lóerős fenevad azonban most konkurensre talált, mégpedig az MTM A1 Nardo Edition személyében.
HÁTUL KAPAR
Hátsókerekes Audi az MTM-től
A közelmúltból egy olyan eset említhető, amikor egy összkerékhajtású gépet hátsókerekessé alakítottak át: a Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni ilyen volt. A Motoren Technik Mayer (MTM) most ismét elkövette ezt, de egy Audi R8 sportkocsin.
ZÖLD ÉS MÉRGES
Porsche-zöld Audi R8 az MTM-től
A Motoren Technik Mayer (MTM) a zöld Audival új individualizációs programját szeretné népszerűsíteni, hangsúlyozva, náluk bármilyen egyéni elképzelés magvalósítható. Az tuti, hogy még egy ilyen R8 nem jön majd veünk szemben az utcán.
IMPOZÁNSAK
Scirocco tuning mesterfokon
Az Essen Motor Show tuningkiállításra készültek el az MTM és az ABT kreációi, melyek a Volkswagen kétajtós sportkupéjában rejlő lehetőségeket mutatják be. A Motoren Technik Mayer szokásához híven ezúttal is óriási felniket pakolt a Sciroccóra, emellett kezelésbe vette a futóművet, a fékrendszert és természetesen az erőforrást. A másik neves VW csoportos tuner, az ABT Sportsline riválisánál jóval feltűnőbb külsővel ruházta fel a Sciroccót, s természetesen a hajtásláncra is volt gondja. A legerősebb széria Scirocco 200 lóerőt tud, mely akár 272 lóerőig is feltornászható.
700 PACI
A leggyorsabb kombi Audi
A wettstetteni Motoren Technik Mayert (MTM) az Audi rajongóknak már nem kell bemutatni; a műhely kezei közül már számtalan bivalyerős, villámgyors négykarikás kocsi került ki. A szakemberek most lecsaptak a gyárilag is rettenetes, 580 lóerős biturbó V10-es motorral felvértezett Audi RS6 kombira, s kihoztak belőle mindent, amit tudtak. Első lépcsőben 656 lóerőre emelték a teljesítményt, melyhez 310 km/órás végsebesség társul, ám egy 702 lóerős csomag is előkészületben van, mely még félelmetesebb végsebességet tesz majd lehetővé.
NYOMÁS ALATT
MTM Audi S5
A bajor Motoren Technik Mayer (MTM) "nyomás alá" helyezte az ingolstadtiak legsportosabb kupéját, az S5-öt. A gyári állapotában sem éppen lassú Audi S5 a tuningkúra után bátran vihető versenypályára, végtére is 354 helyett 505 egészséges ló toporzékol motorházteteje alatt.
ÚJRA NARDO
Tunerek rangadója: 390,6 km/óra a legjobb
időpont:2007. november 23. 14:38
szerző:Autoblog
címkék:9ff, brabus, edo, hgp, lorinser, mkb, mtm, nardo, sportec, techart
A 12,6 kilométer hosszú Nardo versenypályán rendezik meg minden évben a tuningautók összecsapását is, hiszen a pálya tökéletes kör formája miatt veszélytelenül lehet kihozni az autókból a maximális sebességet. Idén az MTM Audi Bimoto lett a király, hihetetlen, 390,6 km/órás végsebességgel. Az "erősen" átalakított Audi TT-ben két darab, egyenként 370 lóerős négyhengeres turbómotor dolgozik, melyek egy-egy tengelyt hajtanak.