ÍZLÉS KÉRDÉSE
Porsche Panamera exhibicionistáknak
Ha a svájci Mansory valamihez hozzányúl, biztosra vehető, hogy a végeredmény látványos, számos esetben extrém, néha azonban a jó ízlés határát súroló lesz. A színösszeállítás bazári, kár, mert a kazánteret 690 ló feszíti.
HIBALEHETŐSÉG
Biztonsági öv probléma miatt visszahívják a Panamerákat
A Porsche nem kockáztatja jó hírét, egytől-egyig visszahívja a Panamera modelleket a biztonsági öv potenciális hibalehetősége miatt. Az indoklás szerint „szélsőségesen" előre állított első ülések esetén a biztonsági övek leoldhatnak.
TAXAMERA
Videó: a világ leggyorsabb taxija
Ismerkedjetek meg a Porsche Taxamerával, azaz az egyetlen Panamera taxival. 500 lóerejével minden bizonnyal ez a leggyorsabb, 160 ezer eurós árával pedig a legdrágább taxi a világon.
WIDEBODY
FAB Design Porsche Panamera
Az extrém karosszéria-átalakításaival hírnevet szerzett FAB Design kiterjesztette a Mercedes/Daimler gyártmányaira szakosodott programját; első új áldozata a decens kinézetű Porsche Panamera sportlimuzin lett. Megjelenése drámai lett.
SIKER
Arany Kormánykerék díjat nyert a Porsche Panamera
A Porsche Panamera az „Év Legjobb Új Autójaként" a nagyteljesítményű luxusmodellek kategóriájában elnyerte az Arany Kormánykerék díjat.
MENNYEI MUZSIKA
Videó: halljuk a 9ff Porsche Panamera Turbót
Trélerre rakás előtt az utcán elkapták a 9ff tuningcég Porsche Panamera Turbóját. Szerencsére a sofőr néhányszor meg is túráztatja a már alapjáraton gurgulázó V8-ast motort - én éjjel-nappal ezt hallgatnám.
ÚJ KÖRREKORD
A Porsche Panamera a leggyorsabb négyajtós
Három másodperccel jobb időt futott a Nürburgringen a Porsche Panamera Turbo, mint a Cadillac CTS-V sportlimuzin, ezzel a zuffenhauseni típus lett hivatalosan a világ leggyorsabb négyajtós szériaautója.
GRAN TURISMO
Új képek és infók a Porsche Panameráról
Az ötajtós, négyüléses Panamerát 400 lóerős szívó és 500 lóerős duplaturbós V8-as benzinmotorral, hátsó- és négykerék-hajtással, továbbá duplakuplungos váltóval kínálja szeptembertől a Porsche. A vevők saját elképzelésük szerint rendezhetik be az utasteret, ahol négy embernek és csomagjaiknak is jut hely. A 445 literes poggyásztérbe négy bőrönd egymás mellé állítva pakolható be, s ha mindez nem elég, a térfogat az ülések lehajtásával 1,2 köbméteresre növelhető. Bár a Porsche Panamera megjelenésére még hónapokat kell várni, vételárát már kikalkulálták: az alapváltozatot 94 ezer euróra tartják, míg a csúcsváltozatért 135 ezer eurót kell letenni az asztalra. Folytatás az ugrás után!
GENFBEN DEBÜTÁL
Jövő áprilisban jön a Porsche Panamera
A holland Autotelegraaf magazinnak köszönhetően újabb részletek derültek ki a négyajtós Porsche Panameráról. A sorozatgyártás jövő áprilisban, egy hónappal a genfi világpremier után már kezdetét veheti. A Panamera a Cayenne-hez hasonlóan a Porsche lipcsei gyárában készül majd, mégpedig évi 20-26 ezres darabszámban. A négyajtós kupék már szinte álcázás nélkül közlekednek a német utakon, de arról még semmit sem lehet tudni, hogy mi van a motorháztető alatt. Katt a címre a legfrissebb kémfotókhoz!
KÖRNYEZETBARÁT
Jön a hibrid Porsche Panamera
Régóta nem titok, hogy a Porsche hibrid változatot is piacra akar dobni a négyajtós Panamerából, a német gyár azonban most először hivatalos részleteket árult el a benzines-elektromos modellről. Ezek szerint a hibrid Panamera műszaki alapjait a tavaly bemutatott Cayenne Hybrid tanulmány adja majd. A rendszer lelke, a nagyteljesítményű akkumulátor a csomagtartóban kap helyet, a hibrid modul a motor és a váltó közé kerül. A sofőr több különböző üzemmód közül választhat majd a csak benzinestől egészen a csak elektromos hajtásig. A Panamera 2009-ben érkezik a piacra, a hibrid változat valamivel később követi majd.
NIGÉRIA
Új kémfotók a Porsche Panameráról
Jövőre már biztosan bemutatkozik hivatalosan a Porsche négyajtós limuzinja, a Panamera, melyről jó néhány kémfotó felkerült már a netre. Most itt van néhány újabb, melyek az auto, motor und sport szerint Nigériában készültek, ahol klíma- és sebességteszteket végeztek az autóval. A képeken minden eddiginél tisztábban látható a Panamera hátulja, egyébként sok új információ nem derült ki: a limuzin alapmotorja a 3,5 literes, 300 lóerős erőforrás lesz, csúcshajtóműnek a Porsche GT 700 lóerős egysége ígérkezik. A tippek szerint az újdonságról a Genfi Autószalonon hull le a lepel. Galéria a címre kattintva!