MOZGÁSBAN
Videón az Audi Q5
Az Audi a hivatalos képek és adatok után egy videót is nyilvánosságra hozott az új Q5-ről. A filmen mozgásban látható az autó, zenét viszont nem kevertek alá. Kár.
KIS Q7
Lehullt a lepel az Audi Q5-ről
Azt már láttuk, miféle kompakt terepjáróval sikerült meglepnie a világot a Mercedesnek Pekingben, a GLK szögletes dizájnnal próbál majd hódítani a kisméretű prémium szabadidőautók mezőnyében. A kínai fővárosban lehullt a lepel az egyik legnagyobb ellenfélről, az Audi Q5-ről is, mely első pillantásra mintha kicsinyített kiadása lenne a Q7-nek. Folytatás, galéria a címre kattintva!
KOMPAKT TEREPJÁRÓ
Bemutatkozott a Mercedes GLK
A Mercedes és az Audi semmit sem bízott a véletlenre: a két német gyártó egyaránt a Pekingi Autószalonra időzítette legújabb modellje, a GLK és a Q5 premierjét. A két modell egymással (is) versenyez majd a prémium kompakt terepjárók piacán, előbb nézzük meg, mit sikerült alkotnia a stuttgartiaknak. Folytatás, galéria a címre kattintva!
NAGY PREMIEREK
Hivatalos: Audi Q5 és Mercedes GLK Pekingben
A hamarosan kezdődő Pekingi Autószalonra nagyon készülnek a kínai autógyárak, számtalan premierrel várják majd a látogatókat. Hiába azonban a nagy igyekezet, a világ elsősorban nem rájuk fog figyelni, hanem két nagy német gyártóra: immár hivatalos, hogy a két vadiúj kompakt crossover, az Audi Q5 és a Mercedes GLK is bemutatkozik a kínai fővárosban. A kínai piac egyre fontosabbá válik a mainstream márkák számára, az Audi például 24,8 százalékos növekedést ért el egyetlen év alatt az ázsiai országban. A potenciált egy világpremierrel koronázza meg a négykarikás márka, melynek anyacége, a Volkswagen két, külön Kínának fejlesztett, a 4-es Golf alapjaira épülő modellt is bemutat Pekingben.
C-ELYSEE
Csúnya lépcsőshátú Citroen Kínának
Maradjunk annyiban, gyártott már a Citroen elegánsabb, jobb megjelenésű modellt is a Pekingi Autószalonon bemutatkozó C-Elysee limuzinnál. A francia autógyár az ázsiai piac sajátosságai miatt fejlesztette ki a modellt, ott elsősorban a kedvező árú lépcsőshátúakra modellekre buknak a vevők, most kapnak hát még egy alternatívát. Az újdonság amellett, hogy vonalvezetésileg az új Citroen-dizájnelemek erőltetett alkalmazása ellenére is régimódinak tűnik, műszakilag sem nevezhető éppenséggel modernnek: a régi ZX technikai alapjaira épül. Az autó, mely a Citroen kínai leányvállalatánál, a Dongfeng-Citroennél készül majd, 1,4 és 1,6 literes benzinmotorral lesz kapható. Galéria a címre kattintva!
XF-C
Kupétanulmány a Jaguartól Pekingben (áprilisi…)
A Pekingi Autószalon megnyitója ugyan csak április 20-án esedékes, a Carscoopnak mégis birtokába jutott néhány hivatalos kép a Jaguar Kínában debütáló vadiúj tanulmányáról. Az újdonság az XF alapjaira épülő kupé, hivatalos neve XF-C Coupe Concept. A négyüléses kupé formailag egyáltalán nem tűnik megvalósíthatatlannak, sőt, egy-két alkatrész kicserélése után gyakorlatilag holnap gyártásba kerülhetne. Hivatalos információk egyelőre nincsenek, de nem lennénk meglepve, ha az autó már idén, esetleg jövő év elején piacra kerülne. Az XF-C motorházteteje alá egy ötliteres, kompresszoros V8-as került, melynek csúcsteljesítménye 500 lóerő felett van. Galéria a címre kattintva!
KOMPAKT SUV
Pekingben debütál az Audi Q5
Noha az autós szakma arra számított, hogy az Audi a Genfi Autószalonon mutatja be új kompakt szabadidőautóját, a Q5-öt, Svájcban elmaradt a premier. Egy korábban kiszivárgott "menetrend" szerint az ingolstadtiak idén júliusban dobják piacra az újdonságot, azaz nincs már sok idejük megmutatni a nagyközönségnek. A Motor Authority úgy tudja, hogy a nagy leleplezés jövő hónapban, a Pekingi Autószalonon lesz, kíváncsian várjuk!
PÁRIZS-PEKING TÚRA
Huszonegyszer kerülték meg a Földet
Befutott Pekingbe minden idők leghosszabb dízelmaratonja. 2006. november 17-én épségben érkezett meg a kínai fővárosba az a 36 darab Mercedes-Benz E-osztály., amelyek 2006. október 21-én indultak útnak Párizsból az Európát és Ázsiát átszelő közel 14 000 kilométeres túrára.
SZELLEMIDÉZÉS MERCEDES MÓDRA
A csillagok Pekingbe mennek
2006. október 21-én vette kezdetét az új generációs E-osztály rendkívül kemény tesztelése, 33 darab dízelhajtású E-osztály indult el Párizsból Pekingbe.