másodvirágzás
Egy Golf R32 550 lóerővel
A Volkswagen Golf IV R32 sokak számára még ma is egy álomautó. Érthető, hiszen a legtöbb fő komponense, így a 3,2 literes VR6-os, 240 lóerős motorja, Haldexes összkerékhajtása, futóműgeometriája közös a csúcs Audi TT-jével. Ez a példány itt 550 lóerős.
270 lóerős R32
Tovább mérgesítették az utolsó hathengeres VW Golfot
időpont:2015. augusztus 02. 12:30
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:golf r, r32, rfk tuning, tuning, volkswagen golf
Az RFK Tuning mai szemmel nézve már egy klasszikust, egy ötös Golf R32-est erősített tovább. A német tuner 20 lóerőt és 20 Nm-t adott a gyári értékekhez, amit optikai kiegészítőkkel spékelt meg. Az eredmény igencsak megnyerő lett.
Ez hogy jött össze?
Csúnyát bukfencezik a 4-es Golf – videó
időpont:2015. július 05. 12:30
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:baleset, golf, nürburgring, r32, videó, volkswagen
Ugyan már nem lehet körrekordot autózni a Nürburgringen, ez nem akadályozza meg a hétköznapi vezetőket, hogy kimerészkedjenek a zöld pokol aszfaltcsíkjára. Néhányan azonban túlságosan is merésznek bizonyulnak…
Legálissá vált
Végre vásárolható a régi Nissan Skyline GT-R Amerikában
Eddig a helyi törvények tiltották a csakis importban elérhető autó bevitelét és legális használatát az USA-ban. Most azonban mivel az R32-es széria már elmúlt 25 éves, így veteránnak számít, és már bárki lepapírozhat egyet magának.
SPORTOSABB FIZIMISKA
Gyári fotókon a Golf VI
időpont:2008. augusztus 04. 12:45
szerző:Autoblog
címkék:bluemotion, golf, gti, hibrid, r32, scirocco, touareg, volkswagen
Ismét győzött az internet, napokkal a hivatalos leleplezés előtt kiszivárogtak a hatodik generációs VW Golf fotói. A Volkswagen legnépszerűbb modelljével személyesen egyébként csak októberben, a Párizsi Autószalon lehet találkozni. Walter de Silva kicsit dögösebbre, agresszívebbre szabta az V-ös padlólemezére épülő új Golf formáját, melyben kétségtelenül több fantázia van, mint a vérszegény elődben. A Scirocco-s front és a Touareges hátsó lámpák jót tesznek a VI-os megjelenésének. Folytatás a címre kattintva!
KICSIT KOMOLYABB
370 lóerős Golf az ABT-től
Az ABT Sportsline-nak tökéletes kiindulási alapot jelentett a legerősebb szériagyártású Golf, az R32, melynek 3,2 literes motorja 250 lóerőt szabadít a kerekekre. Az R32 egy kompakt sportautó, mely azonban napi használatra is alkalmas. A tuningkúra után igazi báránybőrbe bújt farkas lett belőle, aszfaltszaggató 370 lóerővel. A jelentős teljesítmény-növekedést a kempteni csapat a motorelektronika átprogramozásával és egy kompresszor-készlet felszerelésével érte el. Az ABT R32-nek mindössze 5 másodpercre van szüksége a 100 km/órás sebesség eléréséhez (gyári 6,2 mp) és megfutja a 270 km/órát. A mérnökök még egy állítható sportfutóművel és egy 19 colos kerékgarnitúrával is gazdagították a Golfot.
640 LÓERŐ
Rettentő erejű Golf a HGP-től
Brutális Golfot készített a német HGP tuningcég az önmagában sem gyenge Golf R32 alapjaira. A 3,2 literes motor helyett a 300 lóerős, 3,6 literes V6-os erőforrást vették alapul, rápakoltak két turbófeltöltőt, így szédületes, 650 lóerős teljesítményt értek el. Ugyanannyit tehát, mint a Volkswagen a GTI Concepttel, csak itt a hatliteres, W12-es motor helyett 3,6 litereset használtak. A gyorsulási adatokról csak becsléseink vannak, az viszont biztos, hogy egy "csak" 600 lóerős Golffal 3,8 másodperces százas sprintet produkáltak tavaly a nardói oválpályán, azaz egy-két tizeddel még ennél is jobb lehet a HGP alkotása. Aki nem szereti a ferdehátúakat, választhatja a Passat limuzint és a Touareget is, a HGP ezekhez a modellekhez is kínálja félelmetes csomagját.
LÁNGOK
Magától kigyulladt egy vadiúj VW Golf R32
Egy szerencsétlen dél-floridai tulajdonosnak a munkahelyéről kilépve azzal kellett szembesülnie, hogy vadonatúj R32-es Golfja csendesen kiégett, miközben dolgozott. A tűz a műszerfal bal oldali részéről indult, átterjedt az ajtóra és a tetőre, majd a szélvédőbe helyes kis lyukat égetett. A VW Vortexen megjelent topik szerint nem ez az első eset, hogy hasonló történik egy R32-es Golffal, könnyen elképzelhető, hogy a német gyár hamarosan bejelent egy hivatalos visszahívást. Galéria a címre kattintva!
Jön a Touareg csúcsmodell
Az Ausztráliai Nemzetközi Autószalonon, Sydney-ben mutatkozik be jövő héten a Volkswagen Touareg R50, mely az egyik legerősebb Touareg lesz a színen. Ha lóerőben nem is (széria 313 LE), de nyomatékban biztosan veri majd a szabadidő-autó mezőnyt, az R50 alapja ugyanis a V10 TDI modell, melynek nyomatéka alapban 750 newtonméter.A Touareg R50-et a Volkswagen Individual részlege fejlesztette ki, a Golf R32 és a Passat R36 után a harmadik R-modell a sorban. Mivel csúcsmodellről van szó, látványos kiegészítőkkel látták el a karosszériát, a sárvédők alá pedig hatalmas kerekeket tettek, rajtuk nagyteljesítményű gumiabroncsokkal. A futóművet is kezelésbe vették, s az utasteret is sportos elemekkel dobták fel.