izomkombik
A nap képe: együtt pózol az Audi RS 2 és RS 4
Éppen 25 évvel ezelőtt látta meg a napvilágot az első RS Audi, az RS 2. Turbómotorja 315 lóerőt adott le, ami akkoriban igencsak kirívónak számított. Az ABT most kigurított egyet a gyűjteményéből, hogy együtt pózoljon modern testvérével, az RS4+-szal.
izomkombi
Különleges modell az Audi RS2 emlékére
Éppen 20 évvel ezelőtt jelent meg az Audi RS-családjának megalapítója, az RS2 Avant, amelyet az Audi az RS4 Avant speciális kiadásával ünnepel meg. A Nogaro kék színű, exkluzív felszereltségű RS 4 Avant Nogaro a Genfi Autószalonon debütál.
SPORTOSZTÁLY
450 lóerős az Audi RS4 kombi
Egy modern klasszikus visszatér: a harmadik generációs Audi RS4 Avant ismét a nagy teljesítményt kombinálja a mindennapi használhatósággal. Győrben készülő 4,2 literes V8-as motorja turbók nélkül 450 lóerős.
NAGYOK HÁBORÚJA
Videó: Audi R8 az RS4 ellen
Ugyanaz a motor, de teljesen más koncepció. Gyorsulásban mindössze 0,2 másodperc választja el egymástól az Audi RS4-et és R8-at, mégis teljesen máshogy viselkedik a két autó. Német autós műsor, angol felirattal.
BÚCSÚ
Az Audi leállítja az RS4 gyártását
Korábban is érkeztek hírek arról, hogy az Audi idén befejezi az RS4 sportlimuzin gyártását, néhány hónappal ezelőtt az ingolstadti vezetőség azonban még nagyban cáfolt. Az autoblog.nl-nek most viszont hivatalosan megerősítették, hogy a hétéves alapra épülő RS4-nek mennie kell, hogy idővel átadja a helyét az új modellnek, amely már az Audi továbbfejlesztett MLP platformjára épül majd. Először a limuzin gyártását állítják le, majd nem sokkal később a kombiét is, erre a két lépésre már novemberben sor kerül. A kabrió sem készül tovább, a nyitott tetős kivitel azonban 2008 elejéig haladékot kapott. Prémium modell lévén túl nagy felhalmozott készlete nincs az Audinak az RS4-ből, szállításokat így várhatóan csak december végéig tud teljesíteni. A felfrissített A4 a Frankfurti Autószalonon mutatkozott be, az új S4 és RS4 megérkezéséig a ráncfelvarrt limuzin lesz a piacon kapható egyetlen A4-kivitel.