SSANGYONG TANULMÁNY
Új formák a SsangYong-nál
Azok, akik figyelemmel követik az éppen piacon lévő márkákat biztosan találkoztak már furcsa orrú és arányú terepjárókkal, pickupokkal. Ezek a SsangYong-ok, amelyek bár küllemre nem nyerték meg túlzottan sokak szívét, elérhető áron megfelelő technikát nyújtanak azoknak akiknek éppen erre van szükségük. A gyár vezetői valószínűleg érzékelték az ezt a fajta vásárlói ellenállást modelljeik kinézete miatt és léptek. Egyelőre csak egy koncepció formájában, de már ez is azt mutatja, hogy a koreai cég belátta: új irányba kell elindulnia.
RÉSZLETEK JÖVŐ HÉTEN
Hibriddel megy Genfbe a SsangYong
Haladni kell a korral, a jelszót immár a SsangYongnál is kiadták a fejesek. A koreai gyár ennek megfelelően egy hibrid modellel áll elő a Genfi Autószalonon, méghozzá nem is akármilyennel: az elektromotorhoz dízel hajtómű kapcsolódik. A mérnökök a hajtáslánchoz állítólag külön kasznit is fejlesztettek, a koreaiak adatai szerint a kombinációval 30 százalékos fogyasztáscsökkenés érhető el. Részletekről a SsangYong nem beszélt, a gyár az utolsó pillanatig, azaz a genfi premierig szeretne titkolózni.
JÓ AJÁNLAT
Szebb és olcsóbb az új SsangYong Kyron
Néhány hónappal ezelőtt modellfrissítésen esett át a SsangYong Kyron. A koreai terepjáró kusza frontját letisztították, pajzs alakú hátsó lámpáit vízszintes elrendezésűekre cserélték, így a Kyron szélesebb rétegek számára vált szimpatikussá. A masszív felépítésű, kemény terepen is bizonyító Kyron helykínálata a legjobb a szegmensben, mostantól pedig már egy erősebb, 165 lóerős 2,7 literes dízelmotorral is megvásárolható. Ráadásul az importőrnek sikerült egységesen 10%-kal csökkenteni a vételárat, így a bázismodell már 7 millió forint alatt kapható. Ezzel az egyik legjobb ajánlat a szabadidő-autó piacon.
SsangYong limuzinok 2011-ig
A 62. Nemzetközi Frankfurti Autókiállításon (IAA) bemutatkozott SsangYong koncepció-limuzin, a Wz a legfőbb példa arra a modellbővítésre, amelyet a SsangYong közép-hosszú távon, 2011-ig tervez. A vízió azt jelzi, hogy ideje a márkának a szabadidő-terepjárók mellett személyautókra is fókuszálni. A SsangYong komolyan gondolja: öt új platformon fog fejleszteni, s öt új, két dízel- és három benzinmotort fog kínálni vásárlóinak. A tervek alapján a SsangYong 2011-ig nem kevesebb, mint 30 új modellel bővíti palettáját.
MEGKAPÓ
Egy szép SsangYong Frankfurtban
Nem akarjuk mi bántani a SsangYongot, de ettől még ki kell mondani: eddigi modelljei nem éppen szépségükről voltak híresek. Ezen igyekszik változtatni a Frankfurti Autószalonon bemutatkozott Wz tanulmány, mely egy európai szemnek is elfogadható formavilágú, korát kicsit meg is előző limuzin, jó ránézni, na. Csak kívánni tudjuk, hogy a koreaiak által tervezett európai limuzin-invázió egy nem sokkal visszafogottabb szériaváltozattal indul majd. A SsangYong szerint a Wz afféle híd a gyár jelenlegi és jövőbeli modelljei között, nem mellesleg luxuslimuzinként jelképezi, hogy a márka milyen irányba szeretne elmozdulni. A Wz hossza öt méter és nyolc centi, tengelytávja hat centi híján három méter, belterében így igazán kényelmesen lehet utazni. Az autót egy 3,6 literes, V6-os turbódízel motor hajtja, mely gyengének véletlenül sem nevezhető, 365 lóerős. A hétsebességes, kézzel is kapcsolgatható automata váltó mind a négy kereket hajtja, a Wz-be sávelhagyásra és az autó környzetét figyelő rendszert is építettek. Galéria a címre kattintva!
Dél-Koreából, szeretettel: SsangYong Actyon Sports Premium 4WD
A Musso Sports által megkezdett pickup vonalat viszi tovább a SsangYong Actyon Sports, ami különleges megjelenésével, robosztus technikájával és jó ár-érték arányával szerezhet híveket magának. Ha valaki túlteszi magát a márkával szembeni előítéletein, jó minőségű és felszereltségű, korrekt pickupot ismerhet meg benne.
PLATÓRA FEL!
Ijesztő pickup Genfben
Noha még tavalyi fejlesztés, a SsangYong a Genfi Autószalonon mutatta be Európának az Actyon platós változatát.