a legjobb
Megépült az utolsó Porsche 993 Turbo
időpont:2018. szeptember 04. 14:00
szerző:Autoblog
címkék:911 turbo, 993 turbo, árverés, porsche, porsche classic, turbo s
A Porsche klasszikus autókért felelős részlege húsz évvel a típus megszűnése után épített még egy 993 generációs 911 Turbo modellt, amelyet október végén elárvereznek. A rendkívül kívánatos gyűjtői darab egy eredeti, megmaradt karosszéria felhasználásával készült.
gtsport 1 of 30
Egy művészi szintre emelt Porsche 911 Turbo S
időpont:2018. július 03. 19:30
szerző:Autoblog
címkék:911 turbo s, gtsport, porsche, porsche 911, techart, turbo s
A Techart még a modellváltás előtt kiad egy mindenre kiterjedő tuningcsomagot a 911 Turbo S modellhez. Az exkluzív GTsport 1 of 30 csomagból összesen 30 darabot készítenek, így aki a Techart csúcstermékére vágyik, igyekeznie kell.
Turbo S E-Hybrid
Elkészült minden idők legerősebb Porsche limuzinja
időpont:2017. február 24. 13:35
szerző:Autoblog
címkék:e-hybrid, elektromos, genfi autószalon, hibrid, panamera, porsche, turbo s
A Porsche nem elégedett meg a Panamera Turbo S 550 lóerejével, kerékre állított egy plug-in hibrid modellt, amely 680 lóerejével átveszi a csúcsmodell szerepét. A Panamera Turbo S E-Hybrid 3,4 másodperc alatt katapultál 100 km/órára, végsebessége pedig 310 km/óra.
gyorsuló bajnok
Porsche 911 Turbo 840 lóerővel
időpont:2016. december 14. 16:30
szerző:Autoblog
címkék:911 turbo s, porsche, porsche 911, turbo s, wimmer
Európában ennél nemigen épült még erősebb Porsche 911-es. A turbómotorok avatott doktora, a Wimmer egy 911 Turbo S kabrió kivitelt húzott fel egészen elképesztő 840 lóerősre, amivel 2,6 másodpercre szorította le a kocsi nulla-százas sprintidejét.
drága kincs
Eljött a léghűtéses Porschék ideje
időpont:2016. szeptember 13. 08:30
szerző:Autoblog
címkék:911, carrera rs, gt2, porsche, porsche 911, turbo s
A klasszikus 911-es Porschék az utóbbi években elképesztő módon felértékelődtek, rendkívül keresetté váltak. Már az utolsó, 993-as léghűtéses széria darabjaihoz is nehéz jutányos áron hozzájutni, egyik-másik hatszámjegyű összegért cserél gazdát.
élmenő
Itt az új Porsche 911 Turbo
időpont:2015. december 01. 17:30
szerző:Autoblog
címkék:911 turbo, 911 turbo s, porsche, porsche 911, turbo s, új porsche
Hivatalosan a januári Detroiti Autószalonon mutatkoznak be a 911 sorozat csúcsmodelljei, a Turbo és Turbo S, azonban a Porsche ma közzé tette az első fotókat és információkat az újdonságokról. A kozmetikázáson átesett modellek 20 lóerővel erősebbek elődeiknél.
aerokit turbo
A nap képe: a gyári tuningos Porsche 911
A Porsche Exclusive részlege gyári szerelésű aerodinamikai szettet kínál a 911 Turbo modellekhez, amely amellett, hogy sportosabbá teszi a megjelenést, javít a menetdinamikán is.
exclusive
A nap képe: egy különleges Porsche limuzin
A Porsche Exclusive részlege ismét egy fantasztikus modellt állított össze, amelyen bemutatja, hogy a személyre szabási lehetőségek tárháza szinte kimeríthetetlen. A jármű egy Panamera Turbo S, a Porsche leggyorsabb limuzinja.
turbo s
Itt a legerősebb Porsche Panamera
A Porsche az új Panamera Turbo után bemutatta a még exkluzívabb Turbo S kivitelt, amely hosszú tengelytávval is elérhető. A normál és a 15 centiméterrel megnyújtott Executive verziók minden eddiginél több lóerőt vonultatnak fel, szám szerint 570-et.
550 lóerő
Itt a legerősebb Porsche Cayenne
A szabadidő-autók legsportosabb képviselője, a Porsche Cayenne ismét megmutatja, ki az úr a háznál. Az új 550 lovas Turbo S modell menetteljesítményeivel a legtöbb sportkocsit lepipálja, miközben az egyik legtökéletesebb jachtvontató a planétán.
PANAMERA TURBO S
Elkészült a csúcs Porsche Panamera
Nyáron érkezik a legerősebb négyajtós Porsche, a Panamera Turbo S. Motorja 550 lóerőt ad le, így tíz százalékkal erősebb a sima Panamera Turbónál. A rajtelektronikával is felszerelt gép 3,8 másodperc alatt katapultál százra és 306 km/óra a végsebessége.
911 TURBO S
Még izmosabb a Porsche 911 Turbo
A Porsche elkészítette a 911 Turbo exkluzívabb, erősebb változatát. A 911 Turbo S két variálható geometriájú turbófeltöltővel felszerelt hathengeres bokszermotorja 500 helyett 530 lóerőt termel, nyomatéka pedig impozáns 700 newtonméter.