VESZEDELMES JÓSZÁG
Így kell kinéznie egy Vipernek
A most hétvégén a kaliforniai Monterey-ben megrendezett legnagyobb amerikai klasszikus autós seregszemlén, a Pebble Beach Concours d'Elegance-on első ízben a Chrysler Csoport SRT (Street and Racing Technology) almárkája is részt vesz.
VIPER GTS-R
Videó: Vipera a pályán
Az új SRT Viper és versenyváltozata, a Viper GTS-R idén év elején, a New York-i Nemzetközi Autószalonon debütált. A GTS-R-rel már futják a tesztköröket, s a legutóbbi helyszínre, a Virginia International versenypályára vitték a Go Pro kamerákat is.
KÍGYÓHARAPÁS
Színre lépett az új Dodge Viper
Eljött a pillanat, amire már oly sokan vártak: a New York-i Autókiállításon leleplezték az új Dodge Vipert. Az ikonikus amerikai szupersportgép teljesen új fizimiskát kapott, utastere pedig sokkal színvonalasabb lett. A 8,4 literes V10-es 640 lóerős.
IZMOS VISSZATÉRÉS
Feléled a Dodge Viper
2012 nyarán visszatér a piacra az ikonikus Dodge Viper izomautó, melynek pályafutása úgy látszott, hogy 18 évnyi gyártás után idén véget ér. Amióta azonban a Fiat bevásárolt a Chryslerbe, jó irányban változtak a dolgok a detroiti központú vállalatnál.
ERŐSEK EGYÜTT
A nap képe: Viper-motoros motort húz Viper
Nagy poén Dodge Viper sportkocsival vontatni egy ugyanolyan gigantikus, 8 literes V10-es blokkal szerelt motorkerékpárt, de amilyen potenciál ebben a gépben lakozik, fordítva sem lenne elképzelhetetlen a dolog.
FINAL EDITION
Jönnek az utolsó Viperák
A Dodge bemutatta az utolsó, „Final Edition" Dodge Viper SRT10 modelleket, melyekből mindössze 50 darab lát napvilágot. A sportkocsi aktuális generációjának gyártása idén véget ér, a nyáron megjelenő Final Edition autók búcsúztatják a modellsorozatot.
ÁLLAT
Videó: Viper motoros motor
Allen Millyard brit motorépítő mérnök legújabb szerzeménye igazán kiakasztó. Erőforrása ugyanis nem más, mint a Dodge Viper 8 literes V10-ese. A motor forgalmi engedéllyel is rendelkezik.
ÚJRA GYÁRTJÁK
Tovább él a Viper!
Tovább él korunk egyik ikonikus amerikai sportkocsija, a Dodge Viper. A Chrysler úgy döntött, vétek lenne megválni ettől a nyers erőt megtestesítő fenevadtól, s bejelentette, a termelés a Conner Avenue üzemben újraindul.
NEMES KÜZDELEM
Videó: a Viper lenyomja a Veyront
A tegnapi Hennessey Ford GT1000 után megismerkedhetünk egy újabb 1000 lóerős szörnyeteggel, a Hennessey Venom Dodge Viperrel. Ugyan a videó már több mint egy éves, kötelező volt felrakni, végül is ez a Viper tavaly a Bugatti Veyront is legyorsulta. A második videón a hang a lényeg, a pilóta 24 másodperc alatt 350 km/órára gyorsul az ikerturbós Viperrel, amely zsigerekig hatoló, csodálatos hangorkánnal tép. Kell egy turbós vas!
SEMA
A világ leggyorsabb Ford GT-je. Videóval!
Persze hogy Las Vegas és SEMA show. A földkerekség legszebben felspécizett és legkülönlegesebb járgányai csodálhatók meg a Convention Centerben, s van egy-két darab, amely mellett nem lehet szó nélkül elmenni. A turbós Viperekről elhíresült Henessey Performance elhozta a világ alighanem leggyorsabb Ford GT-jét, mely kereken 1000 lóerőt és 1171 newtonmétert ráz ki magából. A hivatalos adatok szerint a két Garrett golyóscsapágyas turbóval megvadított Ford GT 2,6 másodperc alatt van 96 km/órán és 384 km/óra a végsebessége. A negyed mérföldet 10,6 másodperc alatt futja. A Henessey a világon bárhol beszereli és leteszteli a turbószettet. A tulajdonos dönthet, hogy búcsút int a gyári kompresszornak vagy megtartja azt. Utóbbi esetben egy háromfeltöltős, 1000 lóerős szörnyetegnek parancsolhat.
GIGÁSZOK HARCA
Videó: megdöntötték a Nissan GT-R körrekordját!
időpont:2008. szeptember 02. 12:45
szerző:Autoblog
címkék:acr, corvette, dodge, gt-r, nissan, nürburgring, viper, zr-1
Azaz, pontosabban, a Corvette ZR-1 körrekordját. Merthogy a 480 lóerős Nissan R35 GT-R májusi 7:29-es idejét a majd' 650 lóerős Corvette ZR-1 egy hónappal később 7:26-ra szorította le. Most pedig megszületett az új körrekord, melyet ugyancsak jenki izommal sikerült beállítani. Az ultra durva Dodge Viper ACR (American Club Racer) a hős, mely ugyan "csak" 600 lóerős, 7 perc 22 másodperc alatt hasított végig a 20,8 kilométer hosszú Nordschleife szakaszon.
OBSIDIAN SG-ONE
Minden idők legszigorúbb Mustangja
Ön mit tenne, ha korlátlan pénzügyi forrásai lennének, imádná a klasszikus Mustangokat és a hot rodokat? Először is felejtsen el mindent, amit eddig tudott és hitt a régi Mustangokról, mert itt most valami merőben új dologról van szó. Az elérhető maximum, a teljes önkifejezés. A fanatikusok legvadabb álmait is túlszárnyaló alkotás, mely új szintre emeli az autóépítést. A kézi megmunkálás és a mérnöki precizitás legmagasabb foka. Az Obsidian SG-One Mustang.