genf 2018
A nap képe: a metálos Jaguarja
időpont:2018. március 13. 13:20
szerző:Autoblog
címkék:genfi autószalon, jaguar, jaguar xj6, restomod, xj
A Genfi Autószalon egyik gyöngyszeme volt az Iron Maiden dobosának, Nicko McBrainnek épített Jaguar XJ6, amelyben ellenállhatatlan módon ötvözték a klasszikus és modern elemeket.
CSÚCSRAGADOZÓ
Jaguar XJ Ultimate
A pekingi Auto China 2012 kiállításra nagy erőkkel készültek az európai prémium autógyártók. A Jaguar sem tétlenkedett, a kínai seregszemlére elkészítette az XJ limuzin különösen fényűző változatát, az Ultimate modellt.
BRIT-NÉMET LUXUS
Startech Jaguar XJ
Kiemelt bánásmódban részesítette a Brabus csoporthoz tartozó Startech műhely a Jaguar luxuslimuzinját, az XJ-t. A több mint 5 méter hosszú szedánt sportos külső kiegészítőkkel, 21 hüvelykes kerékszettel és patinát sugárzó, káprázatos berendezéssel látták el.
SPORTCSOMAG
A leggyorsabb Jaguar limuzin
A Jaguar zászlóshajója, az XJ mostantól Sport és Speed csomaggal is kapható. A sportcsomag finom külső változtatásokat, új könnyűfém felniket és egyedi belső kiegészítőket tartalmaz, míg a sebességcsomag 280 km/órás végsebességet tesz lehetővé.
SPORTLIMO
Bemutatkozott az új Jaguar XJ
Tegnap este a londoni Saatchi Gallery-ben lerántották a leplet az új Jaguar XJ limuzinról. Az áramvonalas négyajtós modell csaknem teljes mértékben üvegezett kupétetejével hoz újat, de a márkától idegen hátsó kialakítása is meglepi az embert.
PORTFOLIO 2009
Szuperluxus Jaguarok Genfben
A Portfolio név először 2005-ben tűnt fel a Jaguarnál, azóta a szuper-luxus livitelű, nagyon gazdag felszereltségű, korlátozott példányszámú modelleket jelöli. A Genfi Autószalonon lesz látható az új XKR és XJ Portfolio, melyek szépségükkel és teljesítményükkel ezúttal is lenyűgöznek minket. A 420 lóerős XKR kupé és kabrió júniustól, míg a 400 lovas XJ limuzin nyártól lesz megvásárolható.
EGY LÉPÉS ELŐRE
Kémfotón az új Jaguar XJ
A Jaguar luxuslimuzinjának új generációját a Car Online kapta lencsevégre a gyár brit központja közelében. Noha a kép alapján a tesztpéldány leginkább az aktuális generációra hasonlít, a végleges változat jóval modernebb formavilágot kap, melynek egy-két részlete az új XF-et idézi majd. A karosszéria alatt a jelenlegi modell módosított padlólemeze lapul, ennek oka a fejlesztési költségek minimalizálása. A luxuslimuzin megtartja frontmotoros, hátsókerékhajtású jellegét, motorpalettáján viszont új hat- és nyolchengeres erőforrások szerepelnek majd.