Massáék átdolgozott autóval mennek Kanadába
Lehet, hogy aerodinamikailag nagyon erős a Ferrari 2007-es versenygépe, a monacói pályán azonban, ahol a tapadás az igazán fontos, csúnyán kikapott a McLaren-Mercedestől. Hogy a soron következő észak-amerikai futamokon, a most vasárnap esedékes Kanadai Nagydíjon és az egy héttel később sorra kerülő indianapolisi viadalon ez ne fordulhasson elő újra, az olasz istálló kőkemény munkába fogott Monte-Carlóból hazatérvén.
A Ferrari számos új alkatrészt is kifejlesztett az F2007-eshez, a pénteki szabadedzéseken többek között egy új első és hátsó szárny mutatkozik be, a többi fejlesztésről azonban a maranellóiak nem nyilatkoztak. “Úgy érzem, erős autóval utazunk Montrealba” – nyilatkozta Stefano Domenicali sportigazgató. “Nem látok semmilyen okot arra, hogy Kanadában ne tudjunk újra az első helyért küzdeni, Monaco csak egy kisiklás volt: a pályán látott teljesítményünk nem az autóban rejlő valós potenciált mutatta.”
Lehet, hogy aerodinamikailag nagyon erős a Ferrari 2007-es versenygépe, a monacói pályán azonban, ahol a tapadás az igazán fontos, csúnyán kikapott a McLaren-Mercedestől. Hogy a soron következő észak-amerikai futamokon, a most vasárnap esedékes Kanadai Nagydíjon és az egy héttel később sorra kerülő indianapolisi viadalon ez ne fordulhasson elő újra, az olasz istálló kőkemény munkába fogott Monte-Carlóból hazatérvén.
A Ferrari számos új alkatrészt is kifejlesztett az F2007-eshez, a pénteki szabadedzéseken többek között egy új első és hátsó szárny mutatkozik be, a többi fejlesztésről azonban a maranellóiak nem nyilatkoztak. “Úgy érzem, erős autóval utazunk Montrealba” – nyilatkozta Stefano Domenicali sportigazgató. “Nem látok semmilyen okot arra, hogy Kanadában ne tudjunk újra az első helyért küzdeni, Monaco csak egy kisiklás volt: a pályán látott teljesítményünk nem az autóban rejlő valós potenciált mutatta.”
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)