/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Parázslik a brazil Jerezben

2007. február 08. 06:19   |   Autoblog
címkék:  

Egyelőre úgy tűnik, hogy véget ért a McLarenek egyeduralma. Ma ugyanis egy tűzpiros fenevad, talán még tüzesebb pilótája végzett az élen.

Felipe Massa már a 2006-os szezonban is megmutatta, hogy számolni kell vele.  Az akkori körülmények azonban nem engedték, hogy a parázsló brazil megmutassa a foga fehérjét, és lángra lobbanjon. Most, hogy a csapatnál nincs kedvezményezett, nincs azaz Isten, amely vissza tudná, vagy akarná zárni a palackba a brazil versenyszellemét. Senna után talán Massa lehet az a tengerentúli, aki komoly eredményeket érhet el hazája és rajongói legnagyobb örömére. Természetesen nem feledkezhetünk meg Raikkonenről is, éppen ezért igazi férfias küzdelem várható a csapatban és a mezőnyben is.

Az eddig született időket elemezvén azt mindenképpen kijelenthetjük, hogy sohasem álltak olyan közel a versenyzők és az istállók technikái egymáshoz, mint most. Nem tudunk megnevezni egy gyárat, amely kiemelkedne a többitől. A McLarenek nagyon jók, de jók a Ferrarik és a Renault-ok is. Sőt a Toyoták és a BMW-k is hallatják magukat…

Massa a tegnapi rosszullét után ma ismét a lovak közé csapott, akik úgy megijedtek, hogy 1.19.746-val az élre repítették a versenyzőt. Csapattársát tovább üldözte a balsors, aki ismét nem tudott normálisan tesztelni. Mechanikai problémái meggátolták Raikkonent és, amikor végre rendbe tették a versenyautóját, az idő változása hiúsította meg terveit.

Nagyon szép eredményt el a McLaren-Mercedessel köröző Lewis Hamilton. A GP2 bajnoka alig ment lassabban Massa-nál. A brit-német alakulat nevesebb versenyzője, Alonso több mint két tizeddel volt lassabb. Igaz a spanyol dolgát többször is megnehezítette a technika. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára Kubica állhatott fel, ami igen bíztató a BMW-Sauber jövőjére nézve. A két Renault között megközelítőleg hét tized másodperc volt a különbség, ami nem tudni hogyan keletkezett. Az is lehet, hogy más set-up-val álltak rajthoz az autók, vagy csak a két pilóta tudása – Piquet, Zonta – között ekkora a szakadék.

A pályára merészkedő tizenhat versenyző közül tizennégy egy másodpercen belül végzett, ami tovább erősíti azt a hipotézist, miszerint 2007 lehet minden idők egyik legjobb Forma-1-es szezonja.


Jerez – 2. nap:


  1.  Massa (Ferrari) – 1:19.746   46
  2.  Hamilton (McLaren-Mercedes) – 1:19.821  109
  3.  Kubica (BMW-Sauber) – 1:19.839   96
  4.  Alonso (McLaren-Mercedes) – 1:20.046  101
  5.  Raikkonen (Ferrari) – 1:20.068   46
  6.  Piquet (Renault) – 1:20.070   76
  7.  Wurz  (Williams-Toyota) – 1:20.132   78
  8.  Rosberg (Williams-Toyota) – 1:20.143   66
  9.  R.Schumacher  (Toyota)  – 1:20.604   59
10.  Webber (Red Bull-Renault) – 1:20.629   36
11.  Coulthard (Red Bull-Renault) – 1:20.702   70
12.  Heidfeld  (BMW-Sauber) – 1:20.710   80
13.  Button  (Honda) – 1:20.751  100
14.  Zonta (Renault)  – 1:20.767   86
15.  Trulli (Toyota)  – 1:20.898   80
16.  Andretti  (Honda) – 1:22.151   74

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/