Parázslik a brazil Jerezben
Egyelőre úgy tűnik, hogy véget ért a McLarenek egyeduralma. Ma ugyanis egy tűzpiros fenevad, talán még tüzesebb pilótája végzett az élen.
Felipe Massa már a 2006-os szezonban is megmutatta, hogy számolni kell vele. Az akkori körülmények azonban nem engedték, hogy a parázsló brazil megmutassa a foga fehérjét, és lángra lobbanjon. Most, hogy a csapatnál nincs kedvezményezett, nincs azaz Isten, amely vissza tudná, vagy akarná zárni a palackba a brazil versenyszellemét. Senna után talán Massa lehet az a tengerentúli, aki komoly eredményeket érhet el hazája és rajongói legnagyobb örömére. Természetesen nem feledkezhetünk meg Raikkonenről is, éppen ezért igazi férfias küzdelem várható a csapatban és a mezőnyben is.
Az eddig született időket elemezvén azt mindenképpen kijelenthetjük, hogy sohasem álltak olyan közel a versenyzők és az istállók technikái egymáshoz, mint most. Nem tudunk megnevezni egy gyárat, amely kiemelkedne a többitől. A McLarenek nagyon jók, de jók a Ferrarik és a Renault-ok is. Sőt a Toyoták és a BMW-k is hallatják magukat…
Massa a tegnapi rosszullét után ma ismét a lovak közé csapott, akik úgy megijedtek, hogy 1.19.746-val az élre repítették a versenyzőt. Csapattársát tovább üldözte a balsors, aki ismét nem tudott normálisan tesztelni. Mechanikai problémái meggátolták Raikkonent és, amikor végre rendbe tették a versenyautóját, az idő változása hiúsította meg terveit.
Nagyon szép eredményt el a McLaren-Mercedessel köröző Lewis Hamilton. A GP2 bajnoka alig ment lassabban Massa-nál. A brit-német alakulat nevesebb versenyzője, Alonso több mint két tizeddel volt lassabb. Igaz a spanyol dolgát többször is megnehezítette a technika. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára Kubica állhatott fel, ami igen bíztató a BMW-Sauber jövőjére nézve. A két Renault között megközelítőleg hét tized másodperc volt a különbség, ami nem tudni hogyan keletkezett. Az is lehet, hogy más set-up-val álltak rajthoz az autók, vagy csak a két pilóta tudása – Piquet, Zonta – között ekkora a szakadék.
A pályára merészkedő tizenhat versenyző közül tizennégy egy másodpercen belül végzett, ami tovább erősíti azt a hipotézist, miszerint 2007 lehet minden idők egyik legjobb Forma-1-es szezonja.
Jerez – 2. nap:
1. Massa (Ferrari) – 1:19.746 46
2. Hamilton (McLaren-Mercedes) – 1:19.821 109
3. Kubica (BMW-Sauber) – 1:19.839 96
4. Alonso (McLaren-Mercedes) – 1:20.046 101
5. Raikkonen (Ferrari) – 1:20.068 46
6. Piquet (Renault) – 1:20.070 76
7. Wurz (Williams-Toyota) – 1:20.132 78
8. Rosberg (Williams-Toyota) – 1:20.143 66
9. R.Schumacher (Toyota) – 1:20.604 59
10. Webber (Red Bull-Renault) – 1:20.629 36
11. Coulthard (Red Bull-Renault) – 1:20.702 70
12. Heidfeld (BMW-Sauber) – 1:20.710 80
13. Button (Honda) – 1:20.751 100
14. Zonta (Renault) – 1:20.767 86
15. Trulli (Toyota) – 1:20.898 80
16. Andretti (Honda) – 1:22.151 74
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)