A Red Bull meghosszabbította ikonikus partnerségét
A Red Bull meghosszabbította „globális partnerségét” a Hard Rock Internationallel.
A Red Bull a következő három szezonra meghosszabbította és kibővítette kapcsolatát a Hard Rock Internationallel.
A „globális szövetség” értelmében a Hard Rock – amely világszerte szállodákkal és élő szórakoztató helyszínekkel, valamint jól ismert kávézóival rendelkezik – 74 országban található több mint 300 helyszínén keresztül nagyobb hozzáférést biztosít az F1-rajongóknak, például a Watch Party-khoz.
A Hard Rock márkajelzése a következő szezonban a Red Bull RB21-es versenyautóján, valamint a Milton Keynes-i székhelyű csapat versenyzői öltönyein és csapatruháin is hangsúlyosabban jelenik majd meg.
„Büszkék vagyunk arra, hogy további három évvel meghosszabbíthatjuk a Hard Rockkal való partnerségünket, és alig várjuk, hogy továbbra is együtt dolgozhassunk egy ilyen izgalmas és ikonikus márkával” – mondta Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke.
„Az, hogy a Hard Rock megduplázza a csapat iránti elkötelezettségét, az általunk kialakított rendíthetetlen partnerségről tanúskodik, és ez megszilárdítja azt, amit az elmúlt három évben elértünk velük, mind a pályán, mind a pályán kívül.”
„Nincs kétségem afelől, hogy továbbra is lenyűgözni fogjuk a közönséget szerte a világon, további aktivitásokon dolgozunk együtt, és várjuk, hogy még több innovációt és együttműködést láthassunk együtt a partnerség során”.”
Fotó és borítókép: Tóth Zsombor/Sport365
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)