A Toyota zsebrakétája
A Toyota októberben mutatta meg a GT 86-nál kisebb S-FR tanulmánykupét, amiért azonnal elkezdtünk lelkesedni. Az 1 tonna körüli tömeg, a minimalista utastér és a hátsókerék-hajtás kiemelkedő vezetési élménnyel kecsegtetett. Most pedig kijött a versenyváltozat, ami igazi dühös zsebrakéta.
A 2016-os Tokiói Autószalonon állítják ki az S-FR Racing tanulmányt, amely jóval harciasabb, mint az eredeti S-FR kupé. Agresszív szénszálas spoilerezést, légbeömlős géptetőt, hatalmas hátsó szárnyat, extrém szélesítéseket és ültetést kapott, kifejezetten durván néz ki. 11 centiméterrel hosszabb, 4 centivel szélesebb és 5 centivel alacsonyabb, mint az S-FR tanulmány (4100 x 1735 x 1270 mm), tengelytávja maradt 2480 mm-es.
Miután a karosszériáját teljes egészében műanyagból és kompozit anyagokból alakították ki, a tömege valószínűleg kisebb, mint az eredeti kupé tanulmányé. Arról, hogy mi hajtja a járművet, nincsenek információk; arra tippelünk, hogy az Auris 115 lovas 1,2-es turbómotorja vagy egy 1,5 literes, 130 lovas szívó erőforrás dolgozik benne.
Az S-FR Racing Concept a Tokiói Autószalonon (január 15-17.) áll a közönség elé, Európába pedig sajnos később sem jut el.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)