/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A Chevrolet legfontosabb modellje

2008. február 21. 17:31   |   Autoblog
címkék:  

A Daewoo Kalosból lett Chevy Aveo alapozta meg a márka sikerét Európában. 2002 óta több mint 440 ezer darab talált gazdára belőle.


A 78. Genfi Autószalonon (március 6. – 16.) a Chevrolet egyszerre leplezi le az új generációs öt- és a háromajtós Aveo modelleket, mint ahogy arról korábban már szóltunk. A Daewoo Kalosból lett Chevy Aveo alapozta meg a márka sikerét Európában; 2006-ban egy lépcsőshátú kivitel is csatlakozott a családhoz. 2002 óta több mint 440 ezer darab talált gazdára a földrészen ebből a típussorozatból. Az új kocsik átszabott, vonzóbb külsővel, igényesebb belsővel és átfésült benzinmotorokkal már tavasszal megvásárolhatók nálunk is.   

Elődjéhez hasonlóan az újonc is különféle célcsoportoknak lehet érdekes – Nyugat-Európában főképp második autóként, városi használatra, Közép-, Kelet- és Dél-Európa feljövő piacain viszont családi kocsiként.


A lejtőshátú Aveo jellegzetes Chevrolet-vonásokat mutat: szembeötlő márkaemblémáját a vízszintesen kettéosztott hűtőmaszk színre fényezett kereszttartója hordozza. Dinamikus részlet a nagy, lendületes formájú, átlátszó fényszóró és a lökhárító alján elhelyezett, pontfény-ködlámpa. A géptető feltűnő fényvonalai teszik teljessé a sportos megjelenést. Oldalról nézve feltűnik az első ajtótól a hátsóig húzódó mélyítés. Hátul a lökhárító és az átlátszó bura alól előcsillanó kerek lámpák dominálnak.

Az utastér is modernebb lett: négy darab krómkeretes kerek műszer, markáns szellőzők, integrált rádió és nagy klímagombok tárulnak a vezető szeme elé. A műanyagok felülete, különösen a műszerfal felső részén és az ajtóborításokon puha.


Az Aveo motorválasztéka kétféle benzinesből áll: az új 1,2-es 84 lóerős, a tökéletesített 1,4-es pedig 100 lóerőt ad le. Ez utóbbi kapható automatikus váltóművel is. Az új alap benzines műszaki érdekessége a lánchajtású két felülfekvő vezértengely, valamint a szívócsatornákat elzárni képes pillangószelep. Mindkét motor takarékosabb a korábbiaknál: a teljesítménynövekedés ellenére tíz százalékkal kevesebbet fogyasztanak.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/