A Ford megmutatta a Focus CC-t
A Genfi Autószalonon debütáló faceliftelt CC a három-, négy- és ötajtós, a kombi, valamint az ST modellvariánshoz csatlakozik.
Az új, ráncfelvarrt négyüléses Ford Focus kupé-kabrióval teljessé válik a Focus paletta. A Genfi Autószalonon debütáló CC a három-, négy- és ötajtós, a kombi, valamint az ST modellvariánshoz csatlakozik. A felpaprikázott RS csúcsmodellre 2009-ig várni kell. A stílusos Coupé-Cabrioletet ismét a Pininfarina készíti, de a legfrissebb, “kinetikus” dizájnelemek természetesen ezen az autón is felfedezhetők. Csukott tetővel a Focus CC osztálya legnagyobb csomagterével büszkélkedhet, 534 literrel, de az elektromosan lenyíló keménytetővel a csomagtérben is még 248 liternyi poggyász szállítható az autóval.
A Focus CC utasterében újak a vörös háttérvilágítású műszerek, ezen kívül több a pakolóhely és csúsztatható az első könyöklő. Rendelhető kulcsnélküli nyitó és indítórendszer start gombbal, guminyomás-ellenőrző rendszer, Bluetooth és USB csatlakozó, DVD-alapú navigációs rendszer 7 colos érintőképernyővel és SD-kártya nyílással.
A motorpalettát Duratec benzines és Duratorq dízelmotorok alkotják. A belépőt az 1,6 literes 100 lovas benzines jelenti, de kapható 145 lóerős kétliteres hajtómű is, ötfokozatú manuális vagy automataváltóval. A kétliteres öngyulladós TDCi 136 lóerős és 320 Nm nyomatékú, de sokat javítottak a hangszigetelésén, így a zaja egészen távoli lett.
A Focus Coupé-Cabriolet Sport csomaggal is megvásárolható lesz, mely többek között sportfutóművet, 17 colos kerekeket és sötét hátterű fényszórókat foglal magában. A Titanium modellek bőr/szövet kárpitozással jönnek.
A nyitott tetős Focus karosszériáját egyébként jelentős mértékben megerősítették, az A-oszlopok és a szélvédőkeret különösen merevek. Bukócső rendszert is beépítettek.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)