/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A következő kecskeméti Mercedes

2012. április 20. 16:43   |   Autoblog
címkék:  

A Mercedes-Benz a Pekingi Autókiállításon (2012. április 23 – május 2.) mutatja be új négyajtós kupé tanulmányát, a Concept Style Coupét, amelynek a szériaváltozatát a B-osztályhoz hasonlóan Magyarországon fogják gyártani. A bébi-CLS elképesztően jól néz ki, így reméljük, hogy minimális változtatásokkal kerül majd az utakra.

A Daimler AG két hete indította be a termelést az új kecskeméti személyautó gyárában, amely alkalomból tartott sajtókonferencián Dr. Dieter Zetsche bejelentette, hogy az új üzemben gyártják majd a Mercedes-Benz új kompakt autógenerációjának egy további modelljét is, a négyajtós kupét.

A lélegzetelállítóan sportos arányok és a homorú és domború felületek Mercedesre jellemző váltakozásának erőteljes, dinamikus formanyelve teszik összetéveszthetetlenné a négyajtós kupét. Markáns jellemzője többek között a frontkiképzésbe beágyazott motorháztető erődómja, valamint a gyémánthatású hűtőmaszk, amely a Concept A-Class vonalát viszi tovább. A koncepciójármű fényezése speciális Alubeam szürke, amely hatásosan kiemeli a formákat. Innovatív fényszórója egy ragadozó mindig éber, fürkésző szemére emlékeztet; készenléti állapotban vörösen világít. Különleges az irányjelző is, amelynek egyes fedelei hullámként, sorra nyílnak fel. Az oldalablakok keret nélküliek és nincs B-oszlop sem.

Nagy panorámatető áraszt fényt az utastérbe. A hátsó részbe átmenő üvegtől fém léc választja el, amelynek kontúrja bukócsövet idéz. Az előre és közép felé kifutó hátsó lámpák piros színe kiemeli a kupé avantgárd formavilágát. Kétcsövű kipufogó jelzi a sportosságot, és mutatja még szélesebbnek a fart. A keskeny diffúzor ismét felvillantja a gyémánt-hűtőmaszk pontozott témáját.

Feszültséghordozó felületekkel, kifejező domborulatokkal fogad az utastér. Nagy, valódi karbon dekoráció húzódik végig a teljes szélességen. A kombinált műszer két csőkerete szabadon áll, szintén karbonból készül, és külön-külön üvegezésű. Irányjelzéskor a csövek gyűrűje villan fel. A műszerfaltól hosszú, átmenő középkonzol húzódik hullámosan hátrafelé, beágyazott, igényes szellőzőkkel és rakodóval a hátsó utasok részére.

A divatos színösszeállítás világosszürke és antracit. Sportosan ellenpontozzák a neonzöld szegélyek és díszvarrások, többek között a műszerfalon, a kormánykeréken, az üléseken és az ajtóbetéteken. Nemes anyagok és gondos kidolgozás gondoskodnak a kiváló minőségi hatásról. Nem takarékoskodtak a bőrrel sem: a műszerfalat fehér hasított bőr borítja, kontrasztot képezve a felső rész antracitszínű Alcantara bevonatával. A sportkormányt vadbőrrel húzták be. A krómozott dekorációk és a kezelőfelületek feketére eloxáltak, akárcsak az értékes karórák esetében. Az integrált fejtámlájú négy sportülés az új A-osztály sportváltozatából származik.

A műszerfali szellőzők formája a sugárhajtású repülőgép hajtóművére emlékeztet. Háttérvilágításuk a beállított hőmérséklettől függően változtatja a színét: kék, amikor hideg friss levegőt fújnak be, vörös, amikor fűt a meleg légáramlat. Közepes hőmérsékletnél sárgásan fluoreszkálnak, harmóniában a szegélyekkel.

A Comand Online, illetve a menet közbeni használatra és kezelésre kifejlesztett Mercedes alkalmazások, valamint a jármű álló helyzetében elérhető kötetlen internet-böngészés jóvoltából a Concept Style Coupé utasai a digitális életmódnak megfeleően mindig online lehetnek. A Comand Online alkalmazások szoftverét pedig nem a jármű tárolja; az új alkalmazásokat műhelylátogatás nélkül, mobiltelefonnal lehet aktualizálni. Ezáltal mindig friss a szoftver, függetlenül a járművek fejlesztési ciklusaitól és elektronikájától.

A Concept Style Coupét az új benzinmotor-nemzedék 2,0 literes tagja hajtja, amelynek teljesítménye 211 lóerő, amelyet duplakuplungos 7G-DCT automata váltó továbbít a négy kerék felé (a kocsi 4MATIC összkerékhajtást kapott). A motor érdekességei a közvetlen befecskendezés, a turbófeltöltés, a szegény keverékes üzemmód továbbfejlesztett égésfolyamata és réteges hengertöltése, a gyorsan kapcsoló porlasztók többszörös befecskendezésével elért réteges keverékképzés, valamint az igény szerinti többszörös gyújtás.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/