/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A SsangYoung új sárkánya

2006. november 29. 16:21   |   Autoblog
címkék:  

A SsangYong Magyarországon is bemutatta legújabb modelljét, az Actyont, jelentősen bővítve ezzel termékpalettáját.


Az Actyon elnevezés az angol action (akció), active (aktív), illetve young és youth (fiatal, fiatalos) angol szavak felhasználásával jött létre. A típus elsősorban annak az aktív életet élő, fiatalos gondolkodásmódú rétegnek készült, akiknek fontos az egyedi megjelenés, a különleges stílus, az igényes műszaki tartalom, a minden célnak megfelelően átalakítható, tágas utastér, az erőteljes motor, az élvezetes vezethetőség. 

Az európai piaci trendeknek megfelelően Európában elsősorban a kétliteres, négyhengeres, harmadik generációs közös nyomócsöves rendszerrel felszerelt, változó geometriájú turbófeltöltővel ellátott turbódízel tarthat számot nagy érdeklődésre. Ez az erőforrás csaknem azonos a SsangYong Kyron kínálatában is szerepelő motorral: legnagyobb teljesítménye 141 lóerő, forgónyomatéka pedig már 1800-as  percenkénti fordulatszámon is eléri a 310 Nm-t. Az Actyon ötfokozatú, kézi kapcsolású váltóműve mellett választható a négyfokozatú automata váltómű is.

Az Actyon vezetőjének környezete kifejezetten sportos, kezdve a sofőr felé forduló műszerfal középső részével, aminek kiképzése lehetővé teszi a kezelőszervek egyszerű használatát. A műszerfalon három kerek műszer kapott helyet, amelyek tökéletesen illeszkednek a vezető pozíciójához, megvilágításuk pedig minden körülmények között biztosítja a könnyed leolvashatóságot. Az állítható magasságú kormányoszlop közelében találhatók a klasszikus, többfunkciós, kör alakú elemek, amelyek már a régebbi SsangYong típusoknál is nagy elismerést vívtak ki a vásárlók körében. A középkonzolon találhatóak a beépített hi-fi berendezés kezelőszervei, valamint a manuális, vagy automata légkondicionáló kapcsolója, amelyhez minden modellben pollenszűrő berendezés tartozik. A csomagtér minimális befogadóképessége 321 liter. A raktér befogadóképessége 661 literre nő, amennyiben a hátsó traktust egészen a tető vonaláig megpakoljuk; az osztottan dönthető hátsó üléssor előredöntésével a legnagyobb befogadóképesség meghaladja az 1600 litert. 

Három felszereltségi szint érhető el. Az alapváltozat kétliteres dízelmotorral szerelve, Comfort felszereltségi szinttel kerül forgalomba; ennek legfontosabb szériatartozékai: első légzsákok, 16 colos könnyűfém felnik, manuális légkondicionáló, sötétített hátsó ablakok, valamint teljes körű elektronikus menetsegítő rendszer (ABS, ABD, ESP, HDC, ARP). A Premium felszereltségi szint a Comfort szinthez képest a következő kiegészítőkkel rendelkezik: függönylégzsákok, automata klímaberendezés, bőrkárpitozás, elektromosan állítható visszapillantó tükrök, kormányról irányítható audio rendszer CD lejátszóval kiegészítve, bőrborítású kormánykerék és váltógomb, valamint parkolássegítő rendszer.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/