Arculatváltás a Peugeot-nál
A Peugeot átfogó programot indított, amellyel 2015-ig három hellyel szeretne előrelépni az autómárkák világrangsorában, referenciává szeretné tenni a Peugeot-t a stílus tekintetében és piacvezetővé szeretne válni a mobilitási szolgáltatások terén. A francia márka kettős offenzívába kezd, 14 új modell bevezetését tervezi világszerte 2010 és 2012 között. Az oroszlán is megváltozott.
A márka áttörésre készül a nagy egyterűek kategóriájában. Szérián kívüli, különleges modelleket hoz létre, és külön modellválasztékot fejleszt ki a nemzetközi piacok számára. Jönnek a dízel hibridek, a 2,5 méter hosszú BB1-alapú miniautó, s sok egyéb újdonság. A Peugeot jelenleg a tizedik helyen áll az autómárkák világrangsorában, és 2015-ig három hellyel szeretne előrelépni.
A Peugeot megújult stílusa legmarkánsabban az SR1 koncepcióban ölt testet (az autóval külön cikkben foglalkozunk), amely a jövő Peugeot stílusának legtisztább kifejeződése. Magán viseli a holnap Peugeot modelljeinek legfontosabb stílusjegyeit. Külsejében atletikus és érzéki, belül exkluzív és technikai jellegű kocsi.
A márka 2010-ben Európa-szerte bevezeti a Mu by Peugeot innovatív kártyaalapú mobilitási szolgáltatást. Ez a járműtulajdonosok és a járművel nem rendelkezők, a Peugeot és nem Peugeot ügyfelek számára egyaránt lehetővé teszi, hogy egy interneten keresztül feltölthető kártya felhasználásával igénybe vehessenek egy sor mobilitási szolgáltatást.
A Peugeot arra törekszik, hogy mindig az érzelmet állítsa az autózás középpontjába, ezért új nemzetközi jelmondatot is bevezet: PEUGEOT, MOtiOn & EmOtiOn.
Az arculatváltás új grafikai nyelvben és egy új márkalogóban is kifejeződik. A hűtőrácson elhelyezett embléma megjelenésében egyszerűbb lesz, testtartásában lendületesebb, felülete pedig fémes hatásúvá válik. A márkalogó emellett háromdimenziós, s kék zászló nélküli. Az első modell, amely az új oroszlánt viseli majd, a 2010 tavaszán megjelenő RCZ lesz.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)