Az F1 egy újabb többéves partnerséget jelentett be
A Forma-1 szokatlan többéves partnerséget jelentett be egy ikonikus gyerekmárkával.
A Forma-1 globális licencmegállapodást kötött a Mattel, Inc.-vel, amelynek keretében F1-témájú Hot Wheels termékek készülnek majd.
A többéves együttműködés kezdetének megünneplésére a Hot Wheels kiad egy egyedi 1:64 arányú F1 autót, mielőtt jövőre bemutatják a teljes termékskálát.
A szerdán bemutatott limitált kiadású autó különleges Hot Wheels fényezést kapott az F1-gyel való partnerség elismeréseként.
Az autó cserélhető gumikat, egyedi F1 öntvényt, teljes fém karosszériát és a Hot Wheels legendás „68-as” számát tartalmazza.
A teljes termékpaletta a jelenlegi F1-es csapatokat fogja felvonultatni, és olyan termékeket is kínál majd, amelyek kapcsolódnak a sport fiatalodó közönségéhez.
„Ez az izgalmas együttműködés a Mattellel ötvözi a motorsport adrenalinját és a játékautók izgalmát, lehetőséget adva arra, hogy az F1 autók finom részleteit a tenyeredben tartsd” – mondta Emily Prazer, az F1 kereskedelmi igazgatója.
„Ez több, mint egy partnerség; ez a sebesség, a kreativitás és az innováció ünnepe, amely új módot kínál a rajongóknak a sporttal való kapcsolódásra.”
Jövőre a Hot Wheels meghívást kap az F1 által a nagydíjakra, hogy olyan programokat szervezzen, amelyek összehozzák a családokat.
Az elmúlt fél évszázadban több mint nyolcmilliárd Hot Wheels autót adtak el, és a márka 1:64-es méretarányú modellje volt a legtöbbet eladott játék tavaly.
Fotó és borítókép: Getty Images
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)