/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Az évtized vége előtt jön a dízel-hibrid Peugeot 308

2007. augusztus 29. 09:12   |   Autoblog
címkék:  

A 308 lesz az első Peugeot, melyet a hibrid technológiára épülő HDi motorral kezdenek forgalmazni, még az évtized vége előtt. A Frankfurtban debütáló kísérleti modellt eredeti árnyalata (zöld színnel kiemelt fehér gyöngyház), kárpitozása és sajátos felszerelései különböztetik meg sorozatgyártású társaitól. A dízel-hibrid megoldás alkalmazása újabb jelentős lépést jelent a fogyasztás csökkentése tekintetében, ugyanolyan teljesítmény mellett nagyjából 35 százalékkal kisebb fogyasztást és emissziót eredményez a klasszikus dízelhez képest. Folytatás a címre kattintva!

A 308 lesz az első Peugeot, melyet a hibrid technológiára épülő HDi motorral kezdenek forgalmazni, még az évtized vége előtt. A Frankfurtban debütáló kísérleti modellt eredeti árnyalata (zöld színnel kiemelt fehér gyöngyház), kárpitozása és sajátos felszerelései különböztetik meg sorozatgyártású társaitól. A dízel-hibrid megoldás alkalmazása újabb jelentős lépést jelent a fogyasztás csökkentése tekintetében, ugyanolyan teljesítmény mellett nagyjából 35 százalékkal kisebb fogyasztást és emissziót eredményez a klasszikus dízelhez képest.

 

A mostani Frankfurti Autószalonon bemutatkozó 308 HybrideHDi egy Prémium Pack felszereltségi szintű, ötajtós modell, melybe a jelenleg legkiforrottabb párhuzamos hibrid rendszert építették, ehhez hatfokozatú, elektronikus vezérlésű, mechanikus váltó kapcsolódik (BMP6). A 110 LE teljesítményű 1.6 HDi FAP termikus motor, melyhez 22 LE-s elektromos motor kapcsolódik, ami nagyjából a 136 LE teljesítményű 2.0 HDi FAP termikus motorral felszerelt 308-éhoz hasonlítható. A hibrid fogyasztása vegyes ciklusban 3,4 liter száz kilométerenként, a CO2-kibocsátás 90g/km, ami 38 százalékkal kisebb, mint az ugyanolyan 308 HDi esetén.

A standon kiállított 308 HybrideHDi szimulátor segítségével a látogatók egy igazi 308 utasterében élhetik át a vezetési helyzetet. A vezetőüléssel szemben található képernyőn különböző vezetési helyzeteket vetítenek (városi közlekedés, megállás, piros lámpa, körforgalom, utazás országúton stb.) A cél, hogy a vezető megismerje a különböző meghajtási módokat (hibrid, termikus). A próba végén a vezetés módjától függően a szimulátor kijelzi, mennyi üzemanyagot sikerült megtakarítani a hagyományos járművekhez képest.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 50.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/