Családi egyterűvel újít a Chevrolet
A szeptember 30-án nyíló Párizsi Autószalonon ünnepli világpremierjét az első hétüléses Chevrolet egyterű, az Orlando. A jármű kulcsszerepet játszik a Chevrolet folytatódó európai termékoffenzívájában. Háromféle motorral, jövő év elején kezdődik az értékesítése.
Az Orlando megjelenése inkább crossoveres, mint egyterűs. Alacsony tetővonalat vonultat fel, és megőrzi a jól felismerhető Chevrolet „arc" osztott hűtőmaszkját és csokornyakkendős emblémáját. Domborodó kerékíveit 16-18 colos kerekek töltik ki.
Az új Orlando kulcsszerepet játszik a Chevrolet folytatódó európai termékoffenzívájában, mondta Wayne Brannon, a Chevrolet Europe elnök-vezérigazgatója. „Egy becsvágyó sorozathoz adja meg a kezdőrúgást: hét autóval jövünk ki a következő 15 hónapban. Bízunk benne, hogy nemcsak kedvező ár-érték arányával szerez majd híveket a többcélú autók között, hanem frissességével is. Számunkra pedig lehetőséget ad európai darabszámunk növelésére."
Az utastérben a Chevrolet legújabb dizájn vonásai fedezhetők fel, ilyen például a Corvette hatását mutató kettős cockpit és a középkonzol kékes megvilágítása. Három üléssora hátrafelé emelkedik, poggyásztere öblös, ezen kívül sok egyéb rakodóhely kedvez a családi használatnak. Mivel sokféle üléselrendezés lehetséges, az Orlando pillanatok alatt alakítható át a kategória egyik legnagyobb űrtartalmú szállítóeszközévé, ha teherszállításról van szó.
A kemény családi használatba befogott kocsikban rengeteg rakodóhelyre van szükség mindenféle holmi részére. Az Orlando is egész sor különféle méretű és alakú rekeszt kínál, a középkonzolon, az első és a hátsó ajtókban, a csomagtérben, sőt a tetőben.
A legötletesebbet rejtve találjuk a rádió felhajtható előlapja mögött, ahol mind a vezetőnek, mind az első utasnak jól kézre esik. Ebben elfér az MP3 lejátszó, a napszemüveg vagy a pénztárca. Ugyanott található egy USB port is, így menet közben tölthető az MP3 vagy iPod készülék.
Az Orlando alapja a Chevrolet sikeres Cruze szedánja. A géptető alatt a Chevrolet legújabb motorjai közül háromféle dolgozhat: a benzines 1,8 literes és 141 lóerős, míg a kétliteres dízel kétféle kivitelének teljesítménye 131 vagy 163 lóerő.
A vevő háromféle felszereltségi szint közül választhat, de már a standard kivitelben is van elektronikus futómű-felügyelet, hat légzsák, légkondicionáló és elektromos tükörállítás.
A Chevrolet Orlando sorozatgyártása októberben kezdődik, az európai értékesítés 2011 elején indul.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)