Dízel-hibrid Peugeot 308 Frankfurtban
A szeptemberi Frankfurti Autószalonon a Peugeot tanulmányként bemutatja az új 308 dízel-hibrid változatát. A PSA nem először kísérletezik a technológiával, korábban a 307-ből és a Citroen C4-ből is készült dízel-elektromotoros kivitel, a szalonokig azonban nem jutottak el. A hagyományos olajosoknál harminc százalékkal gazdaságosabb dízel-hibrid 308 talán már eljut, de ha így is lesz, 2010 előtt nem lehet rá számítani.
Az új modell átlagfogyasztása 3,4 liter száz kilométerenként, szén-dioxidból kilométerenként 90 grammot köhög ki magából. Az 1,6 literes turbódízel teljesítménye 109 lóerő, csúcsnyomatéka 260 Nm, ezt egészíti ki az elektromotor 22 lóereje és 130 Nm-es maximális nyomatéka.
A szeptemberi Frankfurti Autószalonon a Peugeot tanulmányként bemutatja az új 308 dízel-hibrid változatát. A PSA nem először kísérletezik a technológiával, korábban a 307-ből és a Citroen C4-ből is készült dízel-elektromotoros kivitel, a szalonokig azonban nem jutottak el. A hagyományos olajosoknál harminc százalékkal gazdaságosabb dízel-hibrid 308 talán már eljut, de ha így is lesz, 2010 előtt nem lehet rá számítani.
Az új modell átlagfogyasztása 3,4 liter száz kilométerenként, szén-dioxidból kilométerenként 90 grammot köhög ki magából. Az 1,6 literes turbódízel teljesítménye 109 lóerő, csúcsnyomatéka 260 Nm, ezt egészíti ki az elektromotor 22 lóereje és 130 Nm-es maximális nyomatéka.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)