/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Dögösebb lett az Alfa Romeo Giulietta

2016. február 25. 16:30   |   Autoblog
címkék:  

Az Alfa Romeo elérkezettnek látta az időt, hogy foglalkozzon egy kicsit kompakt modelljével, a Giuliettával. Átszabta az autó külsejét, hogy az még dinamikusabban fessen, egymástól jól elkülönülő felszereltségi szinteket vezetett be, modernizálta a belsőt, emellett új dízelmotorral bővítette a kínálatot. Az átfésült olasz kompakt a Genfi Autószalonon mutatkozik be a közönségnek.

A Giuliettához új első lökhárítót és hűtőrácsot terveztek, kicserélték a fényszórókat és a márkalogót, színes betétekkel látták el a lökhárítókat, s a kipufogóvégeket is lecserélték. Emellett egyedi színeket kevertek a modellhez és frissítették a könnyűfém felnik kínálatát. A sorozat legsportosabb tagja, a Giulietta Veloce egyedi sportlökhárítókkal, karbon kinézetű fényszórókkal és antracitszürke díszítésekkel gazdagodott.

Az utastérben a Veloce változat új, integrált fejtámlás bőr/Alcantara sportüléseket vonultat fel vörös szegélyvarrással és „Alfa Romeo” fejtámla hímzéssel. Alapfelszereltség a vörös varrású bőr sportkormány és a szénszál-keretes műszerfal illetve ajtóbetétek. A Giulietta alapkivitel szürke/fekete szövetüléseket, egyedi matt fekete műszerfalat, bőrkormányt és fekete dekorációt kapott, míg a Giulietta Super változat szürke/fekete mintás üléseiről ismerhető fel.

Az új Giulietta modellben szériafelszerelés a Harman által fejlesztett Uconnect infotainment rendszer 5″ vagy 6,5 colos érintképernyővel. Az eszköz rendelkezik Bluetooth csatolóval, Aux-in csatlakozóval, USB porttal, továbbá hangvezérléssel, SMS felolvasó funkcióval, DAB rádió kompatibilitással és 3D-s navigátorral. A Uconnect Live szolgáltatással integrálhatók az okostelefonok is.

A Giulietta motorkínálata új taggal bővült. Az 1.6 JTDm 120 HP aggregát új belépőszintű erőforrás, és opcióként az Alfa duplakuplungos TCT váltóművével is párosítható. Így élénk menetteljesítményeket nyújt, 10,2 másodperc alatt gyorsul fel százra és 195 km/órás végsebességet ér el. Eközben szabványos átlagfogyasztása 3,8 l/100 km, átlagos széndioxid-kibocsátása pedig 99 g/km. A harmadik generációs 1,6-os MultiJet turbódízel 3750-es fordulatszámon adja maximális teljesítményét, 320 Nm-es nyomatékát pedig 1750-nél szolgáltatja.

A kompakt Alfa immár négy turbós benzin- és három turbódízel motorral kapható. A benzinmotor-palettát az 1.4 Turbo 120 HP, az 1.4 Turbo Multiair 150 HP, az 1.4 Turbo Multiair 170 HP TCT, valamint az 1750 Turbo Petrol 240 HP TCT alkotja, míg a gázolajos palettán az 1.6 JTDm 120 HP, a 2.0 JTDm 150 HP és a 2.0 JTDm 175 HP TCT sorakozik. Ezen kívül a Giulietta megvásárolható kettős üzemanyag-felhasználású (LPG és benzin) 120 lovas 1.4 TB motorral is. A feszes sportfutóművön gördülő Giulietta Veloce kereken 6 másodperc alatt futja a százas sprintet, a végsebessége pedig 244 km/óra. Az összes modellben szériafelszerelés az Alfa DNA kapcsoló, ami a motor, a váltómű, a menetstabilizáló rendszer és a Q2 differenciálzár karakterisztikáját módosítja.

Az új Alfa Giulietta Európában igyekszik minden igényt kielégíteni, három felszereltséggel (Giulietta, Giulietta Super és Giulietta Veloce), két stíluscsomaggal (Veloce és Lusso), 8-féle erőforrással, 11-féle külső fényezéssel, köztük az új Alfa fehér és Lipari szürkével, 12-féle könnyűfém kerékkel és kétfajta belső csomaggal (Comfort és Visibility) konfigurálható.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/