/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Dubai 24 órás gyorsasági autóverseny

2008. január 12. 02:15   |   Autoblog
címkék:  

A BOVI Motorsport “zászlóshajója”, a Brokernet Silver Sting – Rácz Istvánnal a volánnál – a 17.starthelyről körről-körre javítva a verseny 2. órájában már a 6. helyre jött fel. Nem kis teljesítmény ez, hiszen a rajtrács első 10 helyét 500 lóerőnél is erősebb és újabb fejlesztésű motorral ellátott 997-es RSR Porschék foglalták el. A 8-szoros magyar bajnokot az olasz Marco Saviozzi váltotta a volánnál; aki kicsit visszafogottabban – 2’15”-2’20” közötti köröket – autózva sértetlenül hozta az autót a boxba.

DUBAI 24 órás gyorsasági autóverseny


Remekül kezdődött a Dubai 24 órás gyorsasági autóverseny a magyar csapatok számára.

A BOVI Motorsport “zászlóshajója”, a Brokernet Silver Sting – Rácz Istvánnal a volánnál – a 17.starthelyről körről-körre javítva a verseny 2. órájában már a 6. helyre jött fel. Nem kis teljesítmény ez, hiszen a rajtrács első 10 helyét 500 lóerőnél is erősebb és újabb fejlesztésű motorral ellátott 997-es RSR Porschék foglalták el. A 8-szoros magyar bajnokot az olasz Marco Saviozzi váltotta a volánnál; kicsit visszafogottabban, 2’15”-2’20” közötti köröket autózva sértetlenül hozta az autót a boxba. Sötétedés előtt Barta Attila vette át a volánt, pechére éppen a
lila zászlós (max.seb. 60km/óra) körök előtt. Tíz perc, majd fél óra elteltével újabb öt percet poroszkált így – baleset miatt – a mezőny. Ezek után Attila 2’13”-as – majdnem nappali – köröket ment, jelentősen javítva ezzel a csapat pozícióján. Az élen haladókkal azonos időket autózva már a 13. helyen áll.

Időközben váratlan erősítés érkezett a kissé foghíjas sárga porschés egységhez, a kitűnő szlovák pilóta Konopka személyében, aki néhány körrel korábban törte össze csapattársa az autóját. Így Rátkai Ferenc és Fekete Krisztián mellett újabb teljes értékű versenyzővel erősödtek, kevésbé szorulnak rá a Brokernet Silver Stingben is vezető csapatfőnök Bódis Kálmán segítségére. Öt versenyóra elteltével minkét BOVI egység tartja tervezett pozícióját, különösebb műszaki gondok nélkül haladva a cél felé.

A Zengő Motorsport szereplése valóságos hősköltemény: a még a csütörtök esti szabadedzésen ripityára tört Seat Leont egész éjszakai megfeszített munkával sikerült rajtkész állapotba hozni.

Galéria megtekintése

Nagyítás Galéria!



A versenyben egyelőre a Procar Motorsport Seatjával együtt sértetlenek és a középmzőnyben autóznak. A verseny magyar szempontból legnagyobb és lekellemesebb meglepetése az Endurance Club Hungary Ford Fiestájának kiváló szereplése. A legkisebb A1 kategóriában induló szuperkönnyű 170 lóerős autó nálánál jóval erősebb gépeket maga mögé utasítva a középmezőnyt erősíti, kategóriáját pedig fölényesen vezeti. 

Forrás: G. T.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)

Oldal tetejére

Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/