/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (2) |
| Több

Eladó egy alig használt, 2009-es Ford Focus RS

2018. október 07. 15:04   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Soros öthengeres turbómotorja eszméletlen hangokat hallat, miközben 305 lóerő és 440 Nm csavarja az első kerekeket. Ezt tudja a Ford Focus második generációjának RS kiadása, amiből egy makulátlan példány kerül hamarosan árverésre vastag árcédulával.

Ugyan még messze van attól a kortól, hogy klasszikus sportautóként emlegessük, méretes rajongótábora miatt nem mehetünk el szó nélkül egy második generációs Ford Focusból lett RS mellett, amely ráadásul 9 éves pályafutása alatt mindössze 15 271 kilométert (9491 mérföldet) futott.

A szóban forgó modell jobbkormányosként, fehér ruhában látta meg a napvilágot, s eddigi két tulajdonosa csak ritkán használta, mégis megkapott minden szükséges törődést, így gyakorlatilag teljesen újszerű, hibátlan állapotban várja következő gazdáját – még az eredeti védőfóliák is a helyükön vannak.

Ezért cserébe a Silverstone Auctions november 10-i árverésén kell majd valakinek körülbelül 30-35 ezer fontot (11-13 millió forintot) leszurkolnia – legalábbis ilyen értékűre becsülte a cég a járgányt.

Csak emlékeztetőül, a Focus RS meghajtásáról egy 2.5 literes soros öthengeres Volvo motor gondoskodik 305 lóerő (224 kW) mellett 440 Nm-es csúcsteljesítménnyel. A hozzá kapcsolt hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval és önzáró differenciálművel 5,9 másodperc alatt katapultál százra, s képes elérni a 263 km/órás tempót.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

nsx
2018-10-07 - 18:52

ugyan máár
több mint nevetséges
Rs cosworth az utolsó ford ami ér valamit!
szerintem ez kacsa

Kuglicz J.Attila
2018-10-07 - 20:03

Tisztelt Uraim!
Gyönyörű élmenyautó! Angliában talan ér ennyit. Európában életveszélyes!
Magyarhonban is látok jobbkormányost, de nem praktikus, mondhatni
Veszélyes ! Ilyen árban bele kellene férni az átépítésnek is balkormányosra.
Mivel nem veterán, szerintem a mai valtozatot is megkapod ennyiért,
S az még fejlettebb.


*/