Felfrissült a Volvo C30 és C70
A Volvo az S40 és a V50 felfrissítése után megbabrálta picit a C30-at és a C70-et is. A változások szinte jelentéktelenek, de azért érdemes gyorsan végigszaladni rajtuk: a 2,5-ös turbómotor például az S40-hez és V50-hez hasonlóan tíz lóerővel erősebb lett, így mostantól összesen 230 a csúcsteljesítménye. További részletek a címre kattintva!
A Volvo az S40 és a V50 felfrissítése után megbabrálta picit a C30-at és a C70-et is. A változások szinte jelentéktelenek, de azért érdemes gyorsan végigszaladni rajtuk: a 2,5-ös turbómotor például az S40-hez és V50-hez hasonlóan tíz lóerővel erősebb lett, így mostantól összesen 230 a csúcsteljesítménye.
Ami a C30-at illeti, a kompakt a 2008-as modellévtől kapható bioetanolos, 1,8-as Flexifuel, valamint 180 lóerős D5-ös dízelmotorral, mely már megfelel az Euro 5-ös kibocsátási normának is. Beépítettek az autóba egy vészféklámpa funkciót, mely hirtelen lassítás esetén egy másodperc alatt ötször megvillantja az összes féklámpát, figyelmeztetve a többi autóst a veszélyre. Az RTI navigációs rendszer a gyorsabb működés érdekében már nem DVD, hanem merevlemez alapú, a külsőt illetően pedig annyit illik tudni, hogy a kínálatba bekerült három új szín, a hűtőrácson pedig ötven százalékkal nagyobb lett a Volvo-logó.
A C70 új vezérlőegységeket kapott a középkonzolon, a középső, multifunkciós tárolóegység nagyobb lett, a kartámasz pedig megnyúlt a nagyobb vezetési komfort érdekében. Az RTI a C70-ben is merevlemez alapú lett, négy új külső szín jelent meg, és akad egy új belső (fa)hangulat is, Nordic Light Oak néven.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)